mijn vriend en ik hebben naast onze 2 honden ook 2 katten! Een langharige pers (spetter) en een ht&k kat (moor)
vanmorgen vond ik spetter er een beetje vreemd uitzien... Ze keek raar en hield haar koppie scheef! Ze liep recht en at gewoon! Omdat spetter wel vaker wat gezondheidsprobleempjes (perzenkwalen en chronische verkoudheid) heeft en eigenlijk altijd in de loop van de dag opknapt wilden wij dit nu ook even aankijken!
Toen aan het einde van de morgen spetter nog niet was opgeknapt besloten wij toch naar de DA te gaan!
Ik zei tegen de dierenarts dat ik dacht aan een beroerte.... Deze deed eerst een beetje lachen tot hij spetter zag!
Spetter had geen beroerte maar ze heeft een zwelling in haar hoofdje, deze heeft gezorgd voor een vochttekort en hierdoor zijn haar hersenen beschadigd!
De dierenarts wil 2 weken kijken of ze opknapt met medicatie.... Word het niet beter dan is het voor spetter beter om haar in te slapen!
Ik vind dit zo erg.... Ik heb een beetje een schuldgevoel! Ik ben bang dat ze pijn heeft en dat ze niet beter word! Ik voer haar nu uit een spuitje en geef haar continue extra aandacht!
Ze is zo lief en doet zo haar best! Pfffff.... Hebben jullie hier ervaringen mee?
Nog nooit van gehoord.. Sterkte! Hoop voor je dat ze opknapt! Soms weet je niet waar ze het vandaan halen maar knappen ze toch op (de negen levens he!) Succes!
Ach arm beest.... Ik hoop voor je dat ze opknapt met de medicatie. We duimen voor jullie!
Anoniem
Geplaatst: 09-03-10 21:58
O wat verschrikkelijk, heb even in je profiel gespiekt, mooi dier zeg. Ben ook een persen fan, ze moeten gewoon heel oud worden! Sterkte ga duimen voor je dat hij dr weer bovenop komt!