Het in ieder geval geen leuk iets.
Dit is wel heel geheimzinnig haha
Maar het heeft geen zin om alles te gaan typen als het er zo opkomt 
EDIT: Het filmpje: http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... renopvang/
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar het heeft geen zin om alles te gaan typen als het er zo opkomt 
pubelia schreef:Sorry hoor, maar je weet toch van te voren dat als je in dat pand gaat dat je iedere maand 1000 euro moet betalen...?
Vind het sneu voor de dieren, hoop dat ze snel een nieuw plekje hebben gevonden!
pubelia schreef:Sorry hoor, maar je weet toch van te voren dat als je in dat pand gaat dat je iedere maand 1000 euro moet betalen...?
Vind het sneu voor de dieren, hoop dat ze snel een nieuw plekje hebben gevonden!
kanniet schreef:Jammer voor de opvang, te veel willen en daardoor niets meer kunnen. Hoe goed bedoeld ook, maar het is het gevolg van foutief beleid. Ik vind de gemeente niet verantwoordelijk voor de opvang van deze dieren. Dan kan de gemeente wel voor alles gaan zorgen (inclusief bv paarden die ongewenst/overbodig zijn) en moeten wij, als belastingbetalende burger, opkomen voor het falen van anderen - de mensen die ondoordacht een dier aanchaffen en de verantwoordelijkheid niet willen nemen -. Ik betaal vrijwillig mee aan instanties zoals de dierenbescherming, dié moeten maar inspringen.
Ik vraag me trouwens af in hoeverre de gemeente verantwoordelijk is om deze dieren definitief op te vangen. Tijdelijk, ja, maar daarna moet een definitieve oplossing komen en dat mag van mij, bij het niet vinden van een ander thuis, ook inslapen zijn.