Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zonnebloem18 schreef:Op die plek is het meestal vlooienallergie en de beet van 1 vlo kan al genoeg zijn om een flinke plek te veroorzaken.

Wilawander schreef:OP die leeftijd zou je ook aan ziektes kunnen denken, ik zou bloed af laten nemen om dat uit te sluiten.
Marloez schreef:Als het een allergie zou zijn zou het toch moeten jeuken oid? En waar zouden de korstjes vandaan komen?Wilawander schreef:OP die leeftijd zou je ook aan ziektes kunnen denken, ik zou bloed af laten nemen om dat uit te sluiten.
Hier ben ik dus ook bang voor, maar zijn er wel (katten)ziektes met deze symptonen? Heb er al even naar gezocht maar kon niks vinden.
Marloez schreef:Alle andere symptomen komen totaal niet aan de orde.. Denk niet dat dat het kan zijn!
Chiqa schreef:Dan zou ik toch maar naar de DA gaan met je kat, denk ook niet dat het mogelijk is dat een bokker die diagnose kan stellen.
Zoals je wel kan zien kan het van alles zijn en verdiend dit alles weer een hele andere behandeling.
Een topic plaatsen is een kleine moeite en altijd mooi meegenomen voor wat extra info en tips!

echt zoo zielig..