Ik wil graag een hamster maar dat mag niet van mama

Zijn hier nog meer mensen met een hamster, en waarom mocht je dat??
Ik heb dit gemaakt: (Met puntjes = van internet en heb ik ingevult, andere = zelf gemaakt en ingevult)
· Is het dier geschikt voor uw gezinssituatie? Ja, ik wordt er zeker gezelliger op!!
· Hoe intensief is de verzorging en heeft u daar voldoende tijd voor, ook voor langere periode? Ja, als ik uit school kom maak ik huiswerk en dan verzorg ik hem.
· Wat voor eten of voer moet het knaagdiertje hebben? Van de dierenwinkel
· Wat voor verblijf of kooi heeft de hamster nodig? Ik heb een groot genoeg kooi in de dierenwinkel gezien.
· Leeft het knaagdiertje alleen, in een paartje of in een groep? Alleen.
· Hoeveel gaan de aanschaf en de verzorging u kosten en heeft u dat geld ervoor over? Ja, want ik betaal hem zelf.
· Wat voor geslacht wil je het liefst hebben? Maakt niet uit, als hij maar lief is, maar het liefst een jongen.
Blijf je goed voor hem zorgen (laat je hem niet in de steek)? Ja, ik zal heeeeel goed voor ze blijven zorgen!!
En dan moet ik alles weer betalen. Ik zal alles zelf betalen!
Blijf je hem alle aandacht geven die hij nodig heeft (laat je hem niet in de steek)? Ja, ik zal hem alle aandacht die hij nodig heeft geven!
Waar wil je hem neerzetten?Ik zet hem naast mijn bureau neer en die klappers ruim ik dan op.
En dan wordt je kamer een zooitje.. Ik weet hoe dat gaat… Ik zal bijna elke dag stofzuigen als hij rotzooi maakt.
Dan stinkt je kamer helemaal. Op internet zeiden ze dat ze niet stonken en ik maak gewoon bijna elke week zijn kooi schoon als hij stinkt.
Dat is ook een gedoe… Met die kooi weer naar beneden enz. Ik doe het toch dus dan hoef jij je geen zorgen te maken, toch? ☺
En TOCH mag het niet. Ik zal heeeeeel goed voor de konijnen blijven zorgen maar ik wil zo graag een hamster!! Dat gun je me toch wel??
En, zou ze hier tegenop kunnen?? ;P
Gr. Loolotte

Maar ze weet best dat ik er wel goed voor zorg want ik heb ook een konijntje en dan zegt ze ook altijd 'ze kan zich geen beter baasje voorstellen' enzo... 
. Moet je nagaan terwijl ze dus eerst geen enkel dier wou hebben
.
, en die daarvoor was ook zoiets ..