Afscheid van macho?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

diddletje

Afscheid van macho?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 11:32

sinds 14 jaar hebben we een klein hondje,macho hij is een mengelmoesje en is zn hele leven bij ons geweest. De laatste tijd word hij natuurlijk ook wat ouder. hij word wat doof en ziet niet meer zo goed maar hij bleef altijd overal plezier in hebben en is een grote steun en toeverlaat als het allemaal tegen zit.
Van de week is hij waarschijnlijk s'avonds gevallen oid want toen ik s,ochtend kwam om hem uit te laten liep hij moeilijk en met een krom ruggetje. met een warmte lamp en liggen op mijn electrische deken werd hettoen weer iets beter. gister avond schoot het hem ineens verkeerd en kreeg hij weer pijn en begon duidelijk kreupel te lopen nu heefthij zon pijn dat hij niet meer weet waar en hoe hij moet liggen.
we gaan nu naar de DAmaar ben zo bang dat hij niet meer met ons terug komt!!!!!

loontje

Re: Afscheid van macho?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 13:15

Ik hoop dat het een simpel iets is wat makkelijk te genezen is.
Ik duim voor je.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 13:18

ik zal ook voor je duimen

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 16:48

sorry voor het wat vage verhaaltje hoor. was vanochtend nogal in paniek. zijn net terug van de dierenarts hij heeft idd last van rug en dat hij vroeger een hernia heeft gehad helpt ook niet mee. hij heeft nu een stevige pijnstiller gehad en is eigenlijk continu onder zeil. de bedoeling is dat hij het dit weekend rustig aan doet, goed warm houden en dan rond woensdag terug om te kijken hoe het dan gaat. ik hoop dat hij nu toch weer een beetje opknapt

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:58

ik hoop ook dat hij opknapt! maar hij is al oud en de tijd is dus best in de buurt dat je hem ooit zal moeten laten gaan... succes ermee!