Sinds vorige week heb ik een nieuwe aanwinst in huis zitten namelijk een dwerg konijntje.
Vandaag was het zo'n lekker weer dat ik even lekker buiten heb gezeten met het konijntje in de ren.
Later heb ik de cavia's erbij gezet om te kijken hoe dit ging omdat ze toch aan elkaar moeten wennen. Gelukkig ging dit helemaal goed en werd mijn konijn zo enthausiast dat hij van alles liet zien wat hij allemaal in huis heeft.
Dit hebben best een paar leuke foto's opgeleverd.
p.s owja waarom ik hem cooper heb genoemd : Ik ben zelf helemaal weg van de auto's mini coopers en aangezien die dingen toch te duur zijn dacht ik laat ik hem zo noemen heb ik toch nog mijn eigen mini ( dwergkonijn ) cooper en ook nog in huis ook haha
Hier het verhaal van het avontuur van cooper.
Hallo nou ik ben dus cooper waar mijn baasje nu al de hele tijd over aan het praten is.

Vandaag mocht ik dus voor het eerst naar buiten toe en dat was toch wel een beetje eng hoor... Daarom moest ik even goed om me heen kijken waar ik nu weer beland ben.

Op een gegeven moment kwamen er toch zulke rare lopende dingen bij mij in de ren moest toch echt even kijken wat dat rare zwarte lopende ding was!!!

Toen werd ik in een keer in de rug aangevallen door nog zo'n ding alleen dan in het wit!!! , Ook ik werd van top tot teen onderzocht.

Toen ik eenmaal doorhad dat die dingen cavia's heten was ik zo blij want ik had 2 nieuwe vriendjes erbij!!
Toen moest ik toch even laten zien aan mijn vriendjes wat ik allemaal in huis heb!Ja daar kom ik dan aan.. Plat door de bocht heen. ( zien jullie mijn goede beenwerk!! )

Zie je ik ga gewoon te snel voor de camera!!

Toen nog even als fotomodel spelen om nog even de puntjes op de ï te zetten.

Ik ben nu heel erg moe maar wel voldaan!!!

Want ik ben nu echt heel erg dikke vriendjes met mijn 2 andere knagers en lagen we samen uit te rusten van dit grote avontuur.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn spannende avontuur en een leuk berichtje achterlaten

Snuf van Cooper
Een erg leuke naam ook!