Keesje ,mijn poes van 11 jaar heeft nu al een aantal maanden suikerziekte. Het gaat steeds beter met haar en wil daarom wat fotoos van haar plaatsen.Pootje van Keesje
aaaaaaah, ze lijkt op mijn pluizebol is het ook een prullebakkie met pluizige voorouders of een raskat?
Ik wel hoor! Heb jij toevallig eens een topic geplaatst over hoe ze meer beweging kon krijgen? Daar staat me wat van bij.
Ja babydoll, 2 x per krijgt ze een insuline-injectie en 3 x per week neem ik bloed af uit het oortje om haar bloedsuikerspiegel te weten.
Wat een schatje, lijkt op mijn oude kat Fijn dat je haar ondanks de suikerziekte toch een lekkere oude dag biedt, ze ziet er heel tevreden uit
Oh daar hebben we Keesje. Leuke foto's Sandy. Ze is een lieve pluize bol dame. Gelukkig gaat het steeds beter met haar.
Ze is pas 11 en suikerziekte bij katten is goed te behandelen al vraagt het wel extra zorg natuurlijk.Ja lekker poezeltje is ze he
Wat een leukerd!!! En natuurlijk vinden we haar en de foto's wel leuk!! Moest alleen de hele dag werken hahaHeerlijk beestje, hoop dat je nog lang van haar mag genieten!
die 2de foto ! "wat mot je, uit de weg joh, ik moet door" mooi pluizig poezeltje hoor, dat ze maar lang mag meegaan nog.