Ouessantje Ellen R.I.P.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal1973

Ouessantje Ellen R.I.P.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 23:28

Je liep al een week zwaar te ademen na inspannig of als je stond te bedelen om brood.
Gezien je leeftijd wist ik in mijn achterhoofd dat er iets niet goed zat maar je eetlust en humor was er nog.
1 maart de pony's werden weer ingeent en jij en je zoon zouden ontwormd worden maar natuurlijk moest de DA even luisteren/voelen of we de oorzaak konden vinden.
Maar door het vangen en een beetje knijpen in je luchtpijp was je zo over de zeik dat je bijna geen lucht meer kreeg.
Medicijnen zouden even verlichting kunnen geven maar gezien je nog best wel gezond was en toch zo benauwd moest er iets goed fout zitten in je longen.
Ondanks dat ik er een beetje op voorbereid was leek het toch even of de grond opeens onder mijn voeten wegzakte.
Maar de gedachte dat je het zo benauwd zou krijgen terwijl wij er niet bij waren was veel erger.
Dus ik heb je laten gaan. Je zoon en de shets kwamen ook kijken en ik moet zeggen dat je einde heel vredig was. Ik hoop voor jou ook.
Je hebt nog heel de dag in je stalletje gelegen zodat Ben afscheid kon nemen en 's avonds hebben we je aan de weg gelegd onder een groot zeil.
Vanmorgen was je al weg toen we op de wei kwamen.
Je zoon doet het gelukkig goed en is veel bij de pony's.
Zo wil ik je bedanken voor de fijne jaren.
Dankzij jou weet ik nu dat schapen helemaal niet zo dom zijn en je had zelfs humor (op zijn schaaps dan ;) )
Ik kan alleen maar hopen dat je het fijn gehad hebt bij ons maar denk het wel want je zou 9 maart 12 worden daarvan heb je er 9 bij ons doorgebracht en je bent nooit ziek geweest tot nu dan.
Houdoe Ellebelle

Afbeelding

Afbeelding

Mee aan de wandel met de hondjes
http://www.youtube.com/watch?v=7sYs0Wgnzbg

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:33

Oh, ja, Ouessantjes zijn echt leuke schaapjes!

12 is best wel oud, toch? Wat fijn om te zien (vooral dat filmpje :P) dat ze zo'n goed leven heeft gehad!

Chantal1973

Re: Ouessantje Ellen R.I.P.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 14:59

dank je MiSsY_Me denk dat we wel ons best hebben gedaan voor haar ;)
Was sneu om te zien hoe Ben vandaag stond te kijken en blaten toen de DA onze shet onderzocht. Hij vond dit niet leuk en wederom sta ik er weer versteld van hoe intelligent dieren eigenlijk zijn.