zoveel verdriet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kady1

zoveel verdriet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 11:59

In Memoriam: Kady

Jij was het lichtpuntje in mijn leven, mijn vriendin, mijn kind, mijn alles...

We sliepen samen, aten samen, leefden samen, je ging overal mee naar toe. Je was altijd vrolijk en vaak ook wel druk en iedereen vond je lief en jij vond iedereen lief. Maar van allemaal vond je mij de liefste,

ja je was echt mijn meisje. Met je mooie blauwe ogen en die oren die hoorde te hangen maar toch rechtopstonden. Je constante gekrab wat me gek maakte... maarja je had gewoon jeuk, we waren nog op zoek naar waar je alergisch voor was.
En als je loops zou worden wat eigenlijk in feb zou moeten zouden we een nestje fokken. En dan zouden er nog meer van die wonderbolletjes zoals jij bij ons thuis lopen.

Waarom je nu ineens de straat op rende zal niemand weten, je had dit nog nooit gedaan en nu ineens wel. Die auto kon niet uitwijken en toen hoorde ik jou angstige pijnlijke gejank. Ik zag je niet, want je lag in de sloot en ik rende naar je toe. Ik heb je in mijn armen gehouden, en je gaf me nog een afscheid groet, je draaide je op je rug, onze speciale knuffel, zodat ik je buikje kon aaien, en je kwispelde, toen draaide je terug en kon niet meer ademen, ik zag hoe het leven uit je ogen trok en toen.... toen was je er niet meer...
vanaf het ongeluk tot nu... blijf ik het constant zien, over en over sterf je weer in mijn armen.

dit was een zware dag... je hebt een mooi leven gehad... maar zo kort... veel te kort.

ik ga je vreselijk missen, mijn meisje mijn kind. Ik hou van je, zo vreselijk veel.
Er zijn nog zoveel vragen, waarom rende je de weg op? Heb je pijn gehad? Als ik je meteen in de auto had gelegd en naar de DA had gecrossd ipv van op een spoed DA te wachten, had je dan nog geleefd? De DA zei dat ze niet veel meer kon doen... maar toch... Och mijn meisje toch... ik had samen oud willen worden, en weet dat jij dit ook wilde.
Ik zou zo graag willen weten of je veilig bent nu, op een vredige plaats en of je de weg naar huis kunt vinden als het nodig is.

Je graf is op een mooie plaats, je deken, halsband en favorite speeltje liggen er boven op. Zo heb je het niet koud en ben je niet alleen.

RIP KADY mijn hartendief

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMVFD64R.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QAWYD3K.jpg
Afbeelding

Kristie

Re: zoveel verdriet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:01

Jeetje wat erg!
Heel veel sterkte de komende tijd :(:).

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:02

Jeetje ik zit met tranen in mijn ogen.. Heel veel sterkte met het verlies. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:06

Heel veel sterkte, wat moeilijk zo je maatje kwijt te raken!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:09

Pfoe, wat heftig voor je! Sterkte!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:25

Wat een afschuwelijke manier om je maatje kwijt te raken.... Heel veel sterkte!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:26

Wat ben jij door een verschrikkelijke hel gegaan die dag!
En nu dus nogsteeds.

Hopelijke kun je het binnenkort toch een plaatsje geven en kun je jullie mooie momenten samen blijven koesteren.
Ze is in je hart en daar zal ze altijd blijven!

Heel veel sterkte met die verlies!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:29

jee zit hier ook met tranen in mijn ogen, wat vreselijk, heel veel sterkte en maak je niet druk hoe het nu met haar is, waarschijnlijk heel goed want ze is gegaan met heel veel liefde die ze altijd van jou kreeg en nog

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:32

Wat een verschrikkelijk ongeluk ;( Ik krijg er de tranen van in mijn ogen.. Onwijs veel sterkte... Wat hield ze van jou en jij van haar, hoe je dit beschrijft.. Succes, sterkte..!! :(:)

arijanne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:49

Heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen,ik heb dit zelfde meegemaakt en weet wat een vreselijke tijd je mee maakt,Hoop dat je het een plekje kan geven,maar ik weet dat dit heel moeilijk is .De pijn gaat niet over maar slijt.Vreselijk veel,heel veel sterkte.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:57

LZP --> BB

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:01

Jeetje wat erg meid!! Wat moet dit verschrikkelijk zijn zeg!! Heel veel sterkte!! Leef echt met je mee!!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:40

Heel veel sterkte meid!
vind het echt erg om te lezen, maar je had niet veel meer kunnen doen, ook al was je zelf naar de dieren arts gereden het had niet veel meer uitgemaakt denk ik.

Heel veel sterkte met het verdriet

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:51

Afschuwelijk. Bij mij rollen de tranen ook over de wangen.

Ik wens je heel veel sterkte met het verdriet en het missen van je liefste vriendinnetje.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:31

Jeetje, wanneer is dit gebeurd? Omdat er staat In Memoriam?
Wat vreselijk zeg....

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:49

Jeetje, wat erg. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Mijn pup is 2 jaar terug verongelukt. Zit hier met tranen. De pijn gaat inderdaad niet weg maar het slijt wel.

Heb geen schuld gevoelens, hoe makkelijk het ook klinkt. Je kan aan zoiets niks doen,het gebeurt gewoon.

Heel veel sterkte.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:04

Ook hier natte ogen bij het lezen van je verhaal.
Ik weet gelukkig niet hoe je je moet voelen. Maar ik begrijp je verdriet, dit moet zó intens zijn............

Ik zou zo graag meer willen zeggen dan: sterkte met je verdriet, maar woorden schieten helaas tekort. Dit zal heel lang op je netvlies staan, hopelijk maakt het snel plaats voor de fijne herinneringen die je ongetwijfeld aan haar hebt. En troost je met de gedachte dat je er tot het laatste moment voor haar was! :(:)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 16:29

bedankt voor alle lieve woorden... het verdriet is onmenselijk en ik ben op dit moment gebroken.

Het is gisteren gebeurd, ik heb amper geslapen en kan niet eten, ik blijf die laatste stuiptrekkingen, het proberen adem te halen maar zien en dan het moment dat haar ogen zonder licht waren

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:17

Wat verschrikkelijk.Veel sterkte.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:20

Nogmaals heel veel sterkte.. ik schrok echt van je berichtje op Hyves. Kady was echt een ontzettend lief en enthousiast hondje met heel veel zin in het leven.

Ik weet zeker dat je alles voor haar hebt gedaan wat je had kunnen doen, nog naar de DA racen had waarschijnlijk niet meer mogen baten als het allemaal zo snel gegaan is. Kady leeft voor altijd voort in je hart en in je herinneringen, koester dat, en prijs jezelf met het feit dat je een topbaasje was voor haar!!

Heel veel sterkte, ik vind dit zó oneerlijk...

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:26

wat afschuwelijk....kippenvel hier, kan weinig meer voor je doen dan je heel veel sterkte en kracht toewensen, meid, wat een enorm verdriet

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:32

Wat een nachtmerrie, afschuwelijk om van zo'n gebeurtenis getuige te moeten zijn en je nog veel te jonge hond in 1 klap kwijt te moeten raken.

Heel veel sterkte met het verlies van Kady. Hopelijk kun je het over een poosje allemaal een plaatsje geven.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:36

Gisteren gebeurd? Ik ben er stil van... Heel veel sterkte meid.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:38

He bah, wat een naar ongeluk, wens je heel veel sterkte met
het verwerken van dit verlies van Kady......

Nifinao

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:21

Wat vreselijk om zo onverwacht afscheid te moeten nemen van jouw allerbeste maatje. Ik heb met tranen in mijn ogen jouw berichtje gelezen en moest meteen denken aan het liedje 'Open einde' van Rob de Nijs dat gaat over de dood van zijn hond. Ik wens je heel veel sterkte en maak jezelf geen verwijten. Jij was bij Kady op het moment dat ze stierf en dat moet haar gerust gesteld hebben.

When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge.
There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together.
There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.

All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor;
those who were hurt or maimed are made whole and strong again,
just as we remember them in our dreams of days and times gone by.
The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.

They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance.
Her bright eyes are intent; Her eager body quivers. Suddenly she begins to run from the group, flying over the green grass, her legs carrying her faster and faster.

You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.

Then you cross Rainbow Bridge together....