Smuldier.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ANOUKIEE

Smuldier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 20:40

Ik had een vraagje over smuldier,
je koopt dit bevroren, kun je het daarna gewoon in de koelkast laten ontdooien en hoelang kun je het dan bewaren? Als het gewoon dicht nog is dus!
En hoelang als het open is?

bedankt. :)

Anoniem

Re: Smuldier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:13

Ik bewaar het zelf 2 dagen in de koelkast, geopend of niet (Wel even afdekken) maakt niets uit want het is niet verpakt onder beschermende atmosfeer.
Langer dan 2 dagen ga je het toch wel wat ruiken. (Heb die ervaring gehad met hart)

ANOUKIEE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 21:21

bedankt, hoelang duurt het dat een pak is ontdooit ongeveer in de koelkast? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:23

ANOUKIEE schreef:
bedankt, hoelang duurt het dat een pak is ontdooit ongeveer in de koelkast? :)

Als ik het smorgens vroeg bovenin de koelkast leg, dan is het savonds een uur of 8 wel ontdooit,
onderin in bv de groentelades duurt dit zowat het dubbele, daarom raad ik je aan dat je een geopende verpakking onderin bewaard, dan blijft het langer goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:43

Check de smuldier wel voor je het geeft. Ik heb er al bij 3 verschillende verpakkingen stukken schuimrubber uit gevist, dit was bij de 'vlees' variant.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:02

Als je een wat kleinere hond hebt, kun je misschien beter kiezen voor Rodi. Dit is ook vers vlees uit de diepvries, maar een verpakking bevat vier plakjes vlees van 100 gram. :) Beter te doseren als je een wat kleinere hond hebt, dan bederft er sowieso niks. Bovendien ontdooit het sneller. :)