HELP, waarop letten met knippen konijnentanden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

HELP, waarop letten met knippen konijnentanden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:39

Hoi,

Ik heb een tijd geleden een rammetje onder mijn hoede genomen. Olifantstanden, vreselijk vermagerd en onderkoeld. Vanwege lichamelijke conditie was opereren niet mogelijk. Zijn tanden groeien zo extreem, dat ze elke week bijgeknipt moeten worden. Aangezien ik dit niet wil, staat op 8 maart de operatie voor castratie en tanden verwijderen op het programma. Gister gingen de tanden nog, maar weer een explosieve groei vannacht, dat vanochtend de poten vochtig zijn en de neus nat en ja hoor, de tand gaat weer het tandvlees in. Ik heb rond gebeld wie ze kan knippen, maar heb niemand gevonden. Aangezien ik niet tot maandag en zeker niet tot 8 maart wil wachten, heb ik besloten er zelf een stukje af te halen. Maar waar moet ik op letten en heeft iemand tips???

zonnebloem18

Re: HELP, waarop letten met knippen konijnentanden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:52

Niet zelf doen het kan zo makkelijk mis gaan bel gewoon even een weekend dierenarts op en laat die het doen die hebben er verstand van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:54

Inderdaad, met dit soort dingen altijd een DA erbij halen. Er zal vandaag nog wel wat aan gedaan worden als je zegt dat het met spoed gebeuren moet en het even uitlegd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:09

Dank, ik heb al geknipt en het ging allemaal prima. Ik heb er al meerdere malen met mijn neus bovenop gestaan en de da heeft het ook voor gedaan. Ik moest de eerste keer 32 euri voor tandenknippen betalen en daarna 15 en dan komt het weekend consult er nog over heen. Ik vind dat elke keer behoorlijk prijzig trouwens?? Ik durf nooit zo goed, maar wat moet moet en het ging goed. Hopelijk de laatste keer.