(sorry als het dus verkeerd staat of dat dit niet zou mogen)
pfff mn hond is al heel de week wat ziekjes, even verhoging gehad maar dag erna weer gewoon normaal, at 1 dag niks de andere dagen een beetje... en sins 2 dagen kneep ze dr ogen dicht... Ze is vrij smal en nu door het minder goed eten valt ze helemaal in.
Gister leek het wat beter te gaan, echter in de avond was het toch niet goed. (We zijn niet direct gegaan omdat laatst een hondje in de omgeving ook gewoon wat grieperig was, en we dachten in eerste instantie dat zij hetzelfde had)
Net met dr naar dierenarts gegaan en ze heeft dus een zware baarmoeder ontsteking, 40 verhoging en dit loopt in de avond meestal op.. dr baarmoeder was schrikbarend groot.
Ze is nu onder narcose omdat de arts niet aan dr kon komen om haar te onderzoeken en word straks geopereerd.. we moeten dalijk terug wachten tot ze klaar is..dit kan uren duren. Ik hoop dat alles goed gaat want ze is al oud voor een bouvier. *zucht* ik maak me zorgen...zal wel allemaal goed gaan, alleen de operatie in combinatie met dr conditie en leeftijd..tja het is natuurlijk een wat groter risico, wil haar nog niet kwijt.
Silka je bent mn eerste eigen grote hond! Je hebt al zoveel nare dingen mee gemaakt! Toen we je gered hebben bij die boerderij leek het erop dat je de dag erna niet eens haalde, je had nooit daglicht gezien, kon niet lopen op de harde weg en reageerde nergens op..Toch ben je toen sterk geweest! Nu nog even sterk zijn
Ik had even geen betere foto van dr...
maar gezien haar conditie enzo denk ik niet dat ze super oud word al hoop ik natuurlijk wel erop dat ik dr nog jaren van mag genieten, want ondanks dat ik door haar niet samen weg kan met mn moeder en door haar geen bezoek binnen kan komen die ze niet kent van dr puppy tijd...heb ik dr graag in mn leven