Het begon vanmiddag zo rond 5 uur/half 6, ik wou haar uit haar kooitje halen en ze zat helemaal in het hoekje. En dat vond ik al zo vreemd. Ik haalde haar eruit en normaal bijt ze me altijd, en dan rent ze door de hele kamer want ik laat haar altijd loslopen. Maar nu bleef ze zitten, heel rustig. Steeds haar oogjes dicht, en dan 'schrok' ze wakker. En als ze wou lopen waggelde ze echt, ze zakte door haar pootjes heen en viel dan om. Ik heb haar een halfuur in mijn handen gehouden. Daarna heb ik haar teruggezet in haar huisje, want ik moest eten. Ik kreeg geen hap door mijn keel en ik moest huilen. Daarna ben ik weer bij haar gaan kijken en zag dat er niks verbeterd was. Ik heb haar verder met rust gelaten en een uurtje geleden ging ik weer kijken. Toen heb ik haar met een lepeltje water gegeven, want ik wist niet of ze nog genoeg kracht had om naar haar drinkflesje te lopen. Mijn vriendin had precies hetzelfde met haar hamster, en die is toen ook overleden. Het kan ook van ouderdom zijn, want ze is al 2 1/2 oud.
Wie duimt er mee voor Speedy?
Ik blijf de hele avond updates plaatsen over hoe het met haar gaat.