Nu hebben ze haar verkocht aan ons als chihuahua, ik was niet zo stom om dit te geloven maar het was zo een hoopje ellende dat we niet anders konden dan haar mee nemen.
Nu denken wij zelf dat ze een kruising is met een chihuahua en een powderpuff (chinese naakthond met haar) nu vraag ik mij dus af wat jullie hier van denken en misschien zelf wel een hondje hebben wat op haar lijkt. Ik ben namelijk ooit al iemand tegengekomen die prescies zo een hondje had maar dit was een malthezer x ?.
Onze Fea als pup

Hier is ze al al wel volgroeid

Het zijn niet de duidelijkste foto`s, dus hier nog een kleine beschrijving.
Dankzij haar lange haar is het niet echt te zien maar ze heeft een flink appelhoofdje en redelijke puiloogjes. Ze is vrij hoog op de pootjes en heeft een redelijk lang lichaam ( als je zou kijken naar een chihuahua).
Ze is wit met een beetje vos/bruine vlekken, het haar bij haar oren is zwart en lang ( dit doet ons ook heel erg denken aan de powder puff) ze heeft zijdehaar met een redelijke ondervacht. Bij haar schouderbladen heeft ze een aantal haren die zwart zijn, als je een haar er uit zou trekken zie je dat hij eerst wit is dan zwart en dan weer wit iets wat je dus niet vaak ziet bij honden. Ze heeft redelijk lang haar en moet ook geknipt worden met regelmaat, maar tot nu toe word het niet zo lang als bij een york of een malthezer . Op haar huid heeft ze veel pigmentvlekken.
Mocht je iets weten, of een foto hebben van een hond waar je de rassen van weet waar ze op lijkt zou ik hem graag willen zien!
)
( pappilon word ook wel vlinderhondje genoemd
) wel erg lekker bekkie trouwens
Ik denk wel dat er Papillon of Phalène in zit