Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ruiken en dan uit elkaar rukken en de koffie opsnuiven... Heel raar en ik hou de pads maar ver bij poes vandaan, want lijkt me niet echt gezond. Dan zijn boontjes een gezondere "verslaving"

) 
MoonChloe schreef:Mijn kat niet echt met boontjes maar wel met postzegels (en dan van zo'n likpostzegels)
Nu kun je zoiets (bijna) nergens kopen maar vroeger vonden wij heel vaak afgelikte postzegels door de hele kamer heen
Uiteindelijk maar in een bak gestopt wat hij niet open kon krijgen.

Normaal als we eten schooien ze niet maar als we boontjes eten zitten ze zenuwachtig te doen naast de tafel
De sperziebonen worden trouwens niet opgegeten, er wordt alleen aan gesnuffeld, vervolgens wordt er eentje uit het vergiet gehengeld en daar wordt dan tot vervelens toe mee gespeeld en door de kamer getijgerd.
Kan heel bokt meelachen.
), en één, danwel meerdere bonen, een goede plek om te zitten kijken en je hebt een avondvullend komisch programma wat pas afloopt als de boon in kwestie zo vermoord is dat zelfs de meest creatieve kat er niets meer mee kan.
, Muts dook tot mijn grote verbazing met kop en al in een blik rozijnen, dan hadden we nog de alcoholisten die Bayleys en dessertwijn dronken, de medicijnjunk die aspirientjes at (dit werd trouwens niet écht gewaardeerd, medicijnen en drank en is geprobeerd dat ook maar eenmalig te houden) en theezakjes met valeriaanachtige goedjes erin werden uit het kopje gejat voordat je er water bij kon doen. De restanten daarvan vond ik dan ergens in de kamer naast een naar imaginaire muizen starende totaal stonede kat.