Help! Katje vermist in Haarlem, omgeving Ruysdaelstraat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Help! Katje vermist in Haarlem, omgeving Ruysdaelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 10:31

Hoi allemaal,

In de hoop dat iemand in Haarlem woont, even deze oproep...

Mijn zusje is sinds donderdag avond haar katje kwijt, zouden jullie misschien je ogen open willen houden?

Beste allemaal,

Sinds donderdagavond, 18 februari, is mijn kat vermist. Ik ben constant aan het zoeken, maar zonder enig resultaat helaas...
Vandaar dat ik een beroep op jullie doe. Wil je dit bericht aan iedereen sturen die je kent in haarlem?

Wie weet heeft iemand haar gezien / ziet iemand haar na het lezen van dit mailtje..

Naughty is een zwart witte poes, sinds donderdagnacht (18 februari) vermist. Ze draagt geen bandje, is wel gechipt. Ze is ongeveer 3 jaar oud, maar lijkt vrij klein. Ze is speels, aanhankelijk en loopt soms bij andere mensen naar binnen. Het kan ook zijn dat ze per ongeluk in een schuurtje / garage / binnentuin is opgesloten? Denk je haar te hebben gezien? Stuur dan even een pb!

Ze is mijn huis in de Franshalbuurt in haarlem (vlakbij de cronje, het station, het dolhuys), de ruysdaelstraat op 18 februari tussen 23.00 en 3.00 uitgegaan. Wie weet is ze ergens van geschrokken daardoor ver(der) van huis geraakt en kan ze de weg niet meer terugvinden.

Alle hulp is welkom! Ik hoop dat ze snel weer thuiskomt met de hulp van iedereen.

Alvast bedankt voor het doorsturen / uitkijken naar Naughty! In de bijlage vinden jullie de foto's.

Liefs,

Lilian

Afbeelding

Afbeelding

http://i50.tinypic.com/2ebcq38.jpg
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 22-02-10 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie. Derde is in link geplaatst.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 14:19

Hoi, ik heb de advertentie ook op marktplaats zien staan, ik woon zelf in Hoofddorp maar kom regelmatig in Haarlem dus ik hou mijn ogen en oren open. Ik hoop echt dat jullie haar terugvinden!

Prairy

Re: Help! Katje vermist in Haarlem, omgeving Ruysdaelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 14:35

Heel erg bedankt alvast!

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 14:37

Ik ben ook vaak in haarlem, dus ook ik zal kijken en het bericht doorsturen

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 14:41

Heel graag!

Per pb kan ik je een mailadres en telefoonnummer van mn zusje doorgeven als het per email door zou willen sturen!!