In de hoop dat iemand in Haarlem woont, even deze oproep...
Mijn zusje is sinds donderdag avond haar katje kwijt, zouden jullie misschien je ogen open willen houden?
Beste allemaal,
Sinds donderdagavond, 18 februari, is mijn kat vermist. Ik ben constant aan het zoeken, maar zonder enig resultaat helaas...
Vandaar dat ik een beroep op jullie doe. Wil je dit bericht aan iedereen sturen die je kent in haarlem?
Wie weet heeft iemand haar gezien / ziet iemand haar na het lezen van dit mailtje..
Naughty is een zwart witte poes, sinds donderdagnacht (18 februari) vermist. Ze draagt geen bandje, is wel gechipt. Ze is ongeveer 3 jaar oud, maar lijkt vrij klein. Ze is speels, aanhankelijk en loopt soms bij andere mensen naar binnen. Het kan ook zijn dat ze per ongeluk in een schuurtje / garage / binnentuin is opgesloten? Denk je haar te hebben gezien? Stuur dan even een pb!
Ze is mijn huis in de Franshalbuurt in haarlem (vlakbij de cronje, het station, het dolhuys), de ruysdaelstraat op 18 februari tussen 23.00 en 3.00 uitgegaan. Wie weet is ze ergens van geschrokken daardoor ver(der) van huis geraakt en kan ze de weg niet meer terugvinden.
Alle hulp is welkom! Ik hoop dat ze snel weer thuiskomt met de hulp van iedereen.
Alvast bedankt voor het doorsturen / uitkijken naar Naughty! In de bijlage vinden jullie de foto's.
Liefs,
Lilian

http://i50.tinypic.com/2ebcq38.jpg