Kan iemand een foto voor me maken van het binnenwerk van het magnetische kattenluikje van Staywell? Dus als je het frontje er vanaf haalt. Die van ons werkt niet goed en we kunnen geen plaatje vinden van hoe het eruit hoort te zien, dus we kunnen niet controleren of er iets stuk is.
Siggy
Geplaatst: 21-02-10 12:09
Volgens mij is die van mij een Staywell, ik kan vanmiddag wel even een foto voor je maken.
Doorzichtige raampje kan beide kanten op klepperen en daaraan zit ook de magneetstrip. Het witje klepje klapt maar naar 1 kant open. (Kat kwam even kijken wat ik met zijn luikje aan het doen was...)
Helemaal dicht
Doorzichtige klepje naar binnen toe open. Witte klepje naar buiten.
Ik weet eigenlijk niet of hij qua binnen en buitenkant goed zit hoor, maar maakt bij ons niet zoveel uit, aangezien dit kattenluik in de garage uitkomt. Mag hem ook wel eens schoonmaken zie ik
Volgens de doos is het de Staywell magnetic 4-way locking deluxe. We vermoeden dat er iets afgebroken is in het mechanisme dat het magneetje van de katten in werking zet als ze hun hoofd in het luikje steken. Er gaat dan een palletje omlaag, daar functioneert er iets niet. Hoe het precies moet zitten weet ik niet, dus het is moeilijk te zien of er iets mist.
Zal het service nummer even meenemen en dan kan je het beste bellen tussen 11 en 2 dan krijg je een mevrouw aan de telefoon die duits spreek maar wel Nederlands verstaat!! En zal even kijken wat er af kan breken en de winkel!
Thorn2006
Geplaatst: 22-02-10 20:14
Hoi, Heb vandaag nog gebeld en toen was er een mevrouw die echt Nederlands sprak, hihihi!! Nummer is 00800-18182020 SUCCES Heb niet voor je kunnen kijken, was het te druk voor, sorry!