Wat een drama allemaal vandaag.!
Me hond werd vorige week geopereerd wegens een ontsteking naast de staart, naja wij dachten alleen maar een ontsteking
zelfde wat de dierenarts dacht , maar het mocht niet zo zijn.
Tijdens ze operatie ging het een beetje mis , het leek alsof je in schock raakte.
Maar de dierenarts had alles goed gedaan en het was over.
Ze wou de ontsteking weg halen en sneed het open.
Tot de verbazing van de dierenarts was het geen ontsteking het was egt een buld met bloed en anderen rare dingen.
Dierenarts alles weer netjes dicht gehecht en vertelde ons dat het waarschijnlijk een tumor kon zijn.
Toen zijn we maandag avond 15/02/2010 weer naar de dierenarts gegaan om een stukje weefsel weg te laten halen en te onderzoeken wat het nou eigelijk is.
Vandaag kregen we tehoren wat het was , het was kanker..
Het leek alsof me leven instorten , mijn meisie mijn alles zal binnenkort het leven verlaten.
Weg halen was geen optie volgens de dierenarts .
Ze had pijn , en ik vondt het samen met mijn ouders niet hondwaardig om haar rond te laten lopen met pijn , omdat wij zo graag willen dat ze bij ons blijft omdat we haar niet kunnen missen.!
We gaan morgen een afspraak maken om haar te laten slapen voorgoed.
Het wordt waarschijnlijk thuis gedaan , zodat iedereen even afscheid van der kan nemen ,
En de hond lekker in haar vertrouwde plaatsje kan zijn.
Woow ik schrijf dit in tranen , kan nu niet begrijpen dat mijn kleine meid weg gaat voorgoed.
Na 8 jaar is haar leventje voorbij.
Bedankt voor het lezen.!

Sorry als het niet goedstaat.!