Bevalling vorig jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

Bevalling vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 13:58

Hallo,

eind april 2009 , De kat van onse achter buurman mocht niet binnen komen!
terwijl wij zeker wisten dat ze zwanger was!

Ik en een vriendin probeerde er al 3 dagen te vangen, niet gelukt!
woensdag morgen toen ik naar school ging zat ze erg te miauwen.
Ik had een plan smiddags na school zou ik met een vriendin naar de paarden gaan en daarna nog even naar de poes van mn achterbuurman kijken of ze er was! En ja hoor we konden er zo pakken wij der in een kattenvervoers mandje mee naar mijn huis nemen er tegen over dus! Omdat wij al een kat hadden deden we der in de badkamer, we hadden een kattebak klaar gemaakt en een grote doos met dekens enz.! Iets te drinken en te eten gegeven ( blikvoer en verder gewoon brokjes).Mn vader was werken en zou savonds pas om een uur of twaalf thuis zijn! ( ik was eigenlijk nij mn moeder)
We gingen een ei bakken en soms even bij der kijken.
om acht uur wou mn moeder dat ik naar huis kwam. wij gingen het poesje nog ff dag zeggen toen braken de vliezen ofzo en kwam der een bobbel tevoorschijn.. ik ren snel naar mn andere buurvrouw en die komt gelijk. zo werden er met gemak 2 kleintjes geboren. Toen kwam de derde zij was helemaal koud en levenloos mn buurvrouw dacht al van ze is overleden ze bewoog niet ! ik had der in een handoekje helemaal opgevreven bekje schoongemaakt en ja hoor ze deed het weer toen lekker bij mama gedronken en toen kwam de 4de om een uur of 9. Ik was gelijk verliefd mn moeder gebelt ! toen me vader die wist van niks ( die vond het minder leuk) ik bleef daar slapen met een vriendin. toen kwam me vader en die was gelijk verliefd maar toch wou die dat ze de volgende dag terug gingen. Maar mijn moeder was het der niet mee eens. de volgende dag heeft mn moeder ze opgehaald met de mama. de mama kat had eigenlijk heel der leven op straat gewoond en wou niet anders. dus we hebben mama en de 4 katjes op mn kamer gezet tot ze ong 2 weken oud waren . we hadden beneden nog 2 katten!
toen hebben we in de woonkamer de deur van de hal der uitgehaald en daar een kast op zn kant neergezet zodat de kittens er niet uit konden en hadden ze een lekkere mand en een halletje. de moeder kon zo afentoe ook ff uit eht halletje en onse andere katten kwamen er niet bij.
we hebben er 1 bij mn vader en 1 bij mn moeder gehouden de andere 2 zijn naar kennissen gegaan.
de mama kat is gesterriseerd en toen weggelopen! we missen der nog steeds maar ze was niet anders gewend!

Hebben we het een beetje goed gedaan

( IK HEB VAST SPELLINGS FOUTEN SORRY :o )

Iris82

Re: Bevalling vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:03

Het klinkt wel als een spannend verhaal.
Was de buurman niet boos dat jullie zijn kat 'gekatnapt' hadden? :)

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 17:01

Iris82 schreef:
Het klinkt wel als een spannend verhaal.
Was de buurman niet boos dat jullie zijn kat 'gekatnapt' hadden? :)

hij wou hem niet binnen laten..
Dus hij zei er niks over ( this een rare man xD