Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ze zwemmen in groepen omdat het groepsdieren zijn. Maar de warmte werkt zo niet
vind het echt sneu
renate85 schreef:Kleine tip![]()
Zodra hij op de kop gaat drijven is ie helaas overleden

weet ook niet hoe oud ze kunnen worden??
en zonde natuurlijk maargoed.. Marlou_ schreef:Ja ik vind het zo raar. Het beest ziet er echt dood uit maar hij ligt op de bodem van die bak op zijn zij. Ik dacht dat vissen gaan drijven als ze dood zijn?? ja ik heb er geen verstand van dus ik zeg maar wat.
Zijn kieuwen zijn helemaal ontspannen en omdat het een witte vis is kan ik geen verkleuring zien o.i.d. Ik vind het smerig om hem aan te raken dus dat laat ik dadelijk aan mijn vriend over![]()
Over het temp verschil van het water hoor ik verschillende dingen. Wij hebben een koi kweker gebeld om te vragen wat we kunnen doen en die zij dat het water ongeveer 10/14 graden zou moeten zijn zodat hij lekker bij kan komen maar MaaikeMo zegt niet meer verschil als 3 graden? Ik weet dus niet of zoveel verschil van temp een goede zet was. Hij knapte binnen een uur wel echt op maar hij had moeite met het "overeind" houden. Ik denk inderdaad dus ook dat die zwemblazen niet helemaal jofel meer waren![]()
Hoe oud deze vis was weet ik eigenlijk nietweet ook niet hoe oud ze kunnen worden??