NIEUW Black Dog vers Vlees Voeding (KVV) voor de hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsuuuh

NIEUW Black Dog vers Vlees Voeding (KVV) voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 23:27

Black-Dog is een uniek samengestelde complete onverhitte diepgevroren vleesvoeding voor honden. De voeding is vrij van gluten, varkensvlees en ontgiftende organen zoals o.a. lever en nieren. Alle voedingen zijn uitzonderlijk hoog van kwaliteit. Daarin tegen is Black-Dog zo samengesteld dat elke voeding afzonderlijk als dieet tegen bepaalde klachten en/of aandoeningen inzetbaar is. Honden met ernstige gewrichtsklachten dienen de eerste 14 dagen opgestart te worden met Black-Dog Booster voor het verkrijgen van een optimaal resultaat

Soorten Black-Dog:
- Allround: voeding welk door elke hond van jong tot oud prima verdragen word. Zit hoog in het spiervlees en is daardoor ook prima geschikt voor de actieve hond. Door het glucosamine mengsel is deze voeding geschikt voor honden met gewrichtsproblemen.
- Skin care: bestaat voor het grootste gedeelte uit verse zalm, is van nature rijk aan omega 3 en 6 is. Versterkt het immuunsysteem, verhoogt de vruchtbaarheid en vermindert het risico op hart en vaatziekte.
- Digestion: is ideaal voor honden met klachten aan de maag/darmtract. Deze honden eten vaak gras en moeten veel braken en/of hebben om de haverklap last van diarree.
- Dental +: bestaat enkel uit eendenvlees en bevat meer vlezige botten. Dat maakt dat deze voeding prima past ter voorkoming van tandplak/steen.
- Athletic: Deze voeding zit hoog in zijn energie en is daardoor bij uitstek geschikt voor honden die zware arbeid moeten verrichten. En voor zogende teven om in de juiste conditie te houden.
- Booster: Zit boordevol natuurlijke anti oxidanten en werkt daarom ontstekingsremmend. De voeding is speciaal ontwikkeld voor honden met chronische huid en locomotie klachten
- Diët: voor honden die lijden aan overgewicht. Door toevoeging van een specifiek plantenextract heeft de hond sneller een verzadigd gevoel.
- Pancreas: speciaal ontwikkeld is voor honden met een chronische pancreatitis (alvleesklierontsteking). Deze voeding zit hoog in de koolhydraten en laag in de eiwitten en vetten

Waarom vers vlees?
- Beter immuunsysteem door minder steriele darmflora, dan wanneer de hond brokken krijgt. De goede en slechte bacteriën worden tijdens het verhitten van de brokken al afgebroken en daardoor worden de darmen te steriel en bouwt de hond geen weerstand op.
- Natuurlijke afweer tegen parasieten zoals vlooien, teken en wormen.
- Brokken zijn gemanipuleerd doormiddel houdbaarheidsmiddelen en varkensvlees, daarnaast zijn er bij vele merken nog geur-, kleur, smaakstoffen toegevoegd.
- Brokken bevatten vaak maar maximaal 25% vlees, Black-dog bevat 55% vlees daarnaast bevat het botten en spieren. En bestaat enkel 100% natuurlijke ingrediënten
- Voorkomt en bestrijdt tandplak/-steen
- Vers vlees bevat hoge gehaltes aan omega’s 3 en 6, voor een korte effectieve verhaarperiode en een volle dichte vacht.

Meer info? Kom zaterdag 27 februari tussen 10.00 en 17.00 langs, de producent en de voedingsconsulent van Black-Dog zullen dan aanwezig zijn voor advies.

Pets
Place
City
Plaza, Markt 31, 3431LB Nieuwegein tel: 0306308843 e-mail:
324@petsplace.nl

XoNo

Re: NIEUW Black Dog vers Vlees Voeding (KVV) voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 08:56

Heb je ook foto's van hoe het eruit ziet?
Ik begrijp dat jullie het 'minimaal 4 soorten vlees' niet ondersteunen?

Hoe zit het met granen en calcium supplementen?

Verder geloof ik niet dat het de bedoeling is om hier reclame te maken, maargoed, dat moeten de mods maar bepalen :+

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 09:08

Ik ben erg benieuwd naar de vlees bot verhouding en de prijzen.
Carnibest is best pittig in prijs, smuldier al een stuk minder, maar daar zit in verhouding meer vocht in en Herby is zeer betaalbaar en levert super kwaliteit.

Granen e.d wil ik er niet eens in hebben, word moeilijk verteerd.
Calcium krijg je voldoende binnen als er bot in zit (een grote bron van calcium)

Ik vind je presentatie wel grappig, maarwat verschilt het nou met de andere soorten? Vlees is vlees toch en ik denk dat veel barfers onder ons toch al afwisselen met vleessoorten.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 11:11

Goeie vraag Annebe: waarom is dit anders dan al het diepvriesvoer dat al bestaat? En wat zijn de ingredieten? Mijn hond is bijv. allergisch voor rund, is het dan ook geschikt voor hem? En wat kost het? Ik voer nu Carnibest, maar dat kost me wel een flinke duit!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 11:12

Majo kijk anders een op www.herbyvers.nl
Daar heb je ook vleesmix zonder rund en andere lekkere dingen voor je hond.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 11:14

annebe schreef:
Granen e.d wil ik er niet eens in hebben, word moeilijk verteerd.
Calcium krijg je voldoende binnen als er bot in zit (een grote bron van calcium)

Vandaar ook mijn vraag :D Ben verder inderdaad ook wel benieuwd naar de prijs en hoe het verpakt wordt. Geperste rollen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 12:23

Advertenties zijn op BB niet toegestaan.
Daarom hier een slotje.