Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lauratje_88 schreef:Ik zou nog even kijken en afwachten pas als je ziet dat er snot uit het neusje komt en/of vuile oogjes dan zou ik naar de DA gaan. en ja niesziekte is dodelijk als je er niets aan doet van zodra er iets aan gedaan wordt is er eigenlijk geen kans dat die dood gaat.

dorothea schreef:Zo, even een update. Allereerst bedankt voor jullie reacties. We zijn dus net terug van de DA. Hij heeft niets kunnen vinden, temperatuur is uitstekend, 38 graden. Hij houdt het erop dat het een beetje irritatie is. Wel hebben we wat penicilline (tabletjes) meegekregen voor als ze over twee dagen weer begint te niezen. Ze heeft nu alleen een injectie tegen de eventuele irritatie gekregen. Dus gewoon even afwachten
We zijn iig weer gerustgesteld.
dorothea schreef:Wat me opvalt is dat ze alleen maar niets als ze of in de deuropening heeft gezeten, of als ze dertig seconden (dat vindt ze lang zat) buiten is geweest. Zou het dan toch iets van een prikkeling door de kou zijn?
dorothea schreef:Wat me opvalt is dat ze alleen maar niets als ze of in de deuropening heeft gezeten, of als ze dertig seconden (dat vindt ze lang zat) buiten is geweest. Zou het dan toch iets van een prikkeling door de kou zijn?