Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en ook nog een kussen... verder natuurlijk een dikke laag stro en hooi. Manou schreef:Ze hebben hier een kattentunnel, nu nog een kleintje maar dat gaat een grotere worden. Een voerballetje waar wat biks in gaat is ook een succes. Andere balletjes met een belletje zijn 5 minuten leuk en daarna kijken ze er niet meer naar om, dus die leg ik maar zo af en toe neer. De laatste weken is een pluk hooi in een wc-rolletje heel interessant, ook leuker dan de hooibal. Een prop krantenpapier met wat eten er in vinden ze ook leuk en hebben ze meestal sneller uit elkaar dan ik heb gemaakt heb.
En verder kan alles wat er in de kamer is als ze los lopen interessant zijn, de ene dag is de tafelpoot leuk en de volgende dag is er een geboeid door een schoen die er nog staat. En gelukkig knagen ze aan dat soort dingen niet. Om te knagen krijgen ze wilgentakken en die hang ik soms ook op dat ze wat meer moeite moeten doen.
), een houten tunneltje, een balletje met een belletje erin, een gewoon balletje, een voerballetje (daar stop ik het hooi vaak in) Ennuhmm in de zomer krijgen ze wel eens krantenpapier en wc rollen. Ook krijgen ze dan een grote bak met zand waar ze lekker in kunnen graven. Maar dat is nu niet echt handig, want dat wordt zo'n zooi haha.
Stoeptegels zijn ook even wat groter
), op t hoogtepunt had ik er 14 verdeeld over 4 rennen met een groot nachthok.
) ook kunnen ze onder het hok komen.