HopeFarms Supertrio Rabbit 15kg waar voordelig te bestellen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

HopeFarms Supertrio Rabbit 15kg waar voordelig te bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 22:28

Hallo,

Denk dat ik deze vraag hier wel kwijt kan:

Ik zou erg graag mijn 2 konijnen willen laten overstappen op Hope Farms Supertrio.
Ze hebben een hele tijd Science Selective gehad, maar aangezien dat toch veel te duur was (9 euro voor 1,5 kilo :oo ), hebben ze een tijdje op Nature-voer gezeten (van de Hornbach), met nog erdoorheen gemengd Science Selective.
Nu heb ik gelezen dat Hope Farms Super trio, vrijwel dezelfde werking heeft als Science Selective, maar dat het stukken goedkoper is.

Nu wil ik dan een zak van 15 of 25 kilo kopen, maar waar ben je het voordeligst uit?

Ik heb ook gelezen dat als je het in Engeland bestelt, het ook nog goedkoper is, maar ik kan via google niet zo gauw op een Engelse webshop komen waar dat konijnenvoer wordt verkocht :)

Iemand met ervaringen met een voordelige (Engelse, of Nederlandse) webwinkel?

Ben benieuwd!
Waarschijnlijk wil ik dan meteen 2 of 3 zakken kopen (als het bijvoorbeeld 14,- per 15 kg zak zou zijn), dan hebben we voor een hele tijd genoeg, en is alles in één keer binnen.

Alvast bedankt voor de reacties!

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:29

Weet wel een winkel waar ze het in Gouda verkopen, Namelijk de winkel waar ik werk..
Verder via internet zit je weer aan verzend kosten vast natuurlijk.. (en mischien sneller over datum met meerdere grote zakken?!)
Alleen bezorgen wij niet in Den-Haag maar je kan er iedergeval over nadenken.
Zou wel willen opzoeken hoe duur het is.. want het moet dan besteld worden voor je dan :o

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 23:44

Bedankt voor je reactie!

Vaak is het wel dat er boven de 30 euro, geen verzendkosten meer worden gerekend.
Vandaar ook dat ik dan eventueel 2 of 3 zakken zou bestellen xD

Ik kom er trouwens net achter dat Hope Farms echt een Nederlands merk is :+ Niet gerealiseerd, gezien de Engelse naam :D Was waarschijnlijk dan Science Selective die in Engeland te bestellen was :)
Dus dan valt via Engeland Hope Farms bestellen al af, maar er zullen ongetwijfeld dus ook in Nederland goedkope bestel-opties zijn :D

Ik zal nog even afwachten of anderen nog nuttige sites/webwinkels hebben.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:57

Denk inderdaad dat er wel meerdere zijn die het voor je kunnen bestellen hoor..
Heeft Pets Place het niet gewoon in DenHaag dan? maargoed Gouda is ook weer niet heel ver weg, maar dichterbij is altijd handig.
Ga nu van de computer, maar als ik iets weet zal ik het je even melden :D

Succes iig.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 00:08

Ik heb geen idee eigenlijk, of Pets Place het hier heeft :P
Volgens mij is hier echt in de buurt ook geen Pet's Place.
Maar ik zal morgen even kijken.

Heb wel net gelezen op een konijnenforum, dat via http://www.thehayexperts.co.uk (Engeland) je Science Selective heel goedkoop kan krijgen,dan zou ik op €44,76 uitkomen incl. verzendkosten, voor 8 zakken science selective van 3 kg (24 kg dus) , dat is €2,80 per 1,5 kilo :oo 6,20 goedkoper dan hier in de winkel!

Dus als 2e optie heb ik dan dat ik daar toch Science Selective kan bestellen :)

karuna
Drukke kabouter

Re: HopeFarms Supertrio Rabbit 15kg waar voordelig te bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:42

Wij laten het gewoon via de dierenzaak komen die de kleine zakjes ook verkoopt, we betalen dan 13 euro voor 15 kilo.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 15:52

Mijn vader gaat nu toch bij de hornbach nog zown grote zak halen als ze dat dit keer hebben (ander voer, die we eerst ook hadden) aangezien we t nu toch nodig hebben,en de levertijd van die grote zakken hope farms meestal wel langer is dan een paar dagen xD dan kunnen we ondertussen kijken voor dat Hope Farms, en dat dan misschien mengen met dat andere voer om ze te laten wennen :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:36

ik haal de supertrio bij het tuincentrum hier om de hoek , intratuin heeft het als het goed is ook :j
kost een 13 euro(ongeveer) per 15 kilo