Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en daar gaat het ts over
Yamcha schreef:Pfff..... weet wel dat mijn hond niet gelukkig is als er een hond grommend en blaffend en nogal woest op hem af komt, ook al heeft ie een muilkorf om..... het schrik-effect is er niet minder om, namelijk, en de angst ook neit.
maras schreef:Danamuts: ik ken dat soort "snuitjes"en die leken mij eerlijk gezegd het meest diervriendelijk maar volgens mij kan er dan nog net een randje tandjes uit en dan kost het weer een flapoor van een nietsvermoedende onschuldige andere hond. Of zou dat meevallen als je ze strak genoeg om zou doen?
maras schreef:Danamuts: ik ken dat soort "snuitjes"en die leken mij eerlijk gezegd het meest diervriendelijk maar volgens mij kan er dan nog net een randje tandjes uit en dan kost het weer een flapoor van een nietsvermoedende onschuldige andere hond. Of zou dat meevallen als je ze strak genoeg om zou doen?
maras schreef:Tanden laten trekken en eten pureren, daar zit ik stiekem ook nog aan te denken............hoe wanhopig kun je zijn
) en draagt een plastic muilkorf. aan de voorkant heb ik een stukje eruit geknipt zodat ik daar nog wel koekjes/brokjes doorheen kan frutten als beloning.