Noxxje meisje.. Asjeblieft, wordt beter!
13/10/2009.
Noxx, je bent nu al een paar dagjes ziek, dus komt de DA. Niet zo goed zegt hij, waarschijnlijk een maaginfectie. Spuitje, binnen een paar uur moet je normaal al wat beter zijn.. Niks hoor. Niet uit je mand willen komen, niet eten, zit geen fut in.
14/10/2009
14: Nog steeds niet beter. DA gebelt. Afwachten, mss duurt het gewoon wat langer. Gaat echt niet goed, waar is dat speelse monsterje van me?? Je kwijnt weg waar ik bij sta..
15/10/2009
DA nogmaals gebelt. Hij schrok van je meisje, hij herkende je helemaal niet meer. 3 spuitjes, hopelijk wordt je daar snel beter van! Morgen weten we de resultaten van je bloedonderzoek.
16/10/2009
14.00u: foute boel, helemaal fout. Je blijft overgeven, je neus is helemaal vervormt en je tong ziet zwart. Niks wachten op bloedresultaten, de auto in en de grens over, daar is een betere kliniek!
17.30u: ziet er niet goed uit. Jij in Nederland, wij in België. Meisje toch.. Aan een baxter, cortisone. Wat het is.. Weten ze niet. Geen enkele DA heeft ooit een hond met zwarte tong gezien. Volgens de echo heb je vocht in je darmpjes en liesstreek. Pancreasinfectie, voorlopig. Nog even wachten.. Bijna uitslag bloed..
19.00u: mama belde. Huilend. Noxx.. Je niertjes werken niet meer.. Geef niet op meisje, je bent nog maar net 2 jaar geworden. Je hebt nog zo veel jaren te gaan, ons nog zo veel vreugde te schenken. Alsjeblieft Noxx, ga nog niet. Blijf...

Morgen weten we de definitieve uitslag. Of er nog iets aan te doen valt. Hoe dan ook, ik zal er voor je zijn meisje. Want jij was daar voor mij. Ik hoop dat je nog heel lang bij ons kan blijven, maar als de pijn voor je te ondraagelijk is, laat ik je gaan. Ik zal je geen seconde alleen laten. Was er maar iets dat we konden doen.. Ik zou zo een nier aan je afstaan, zeker weten.
Asjeblieft monsterje, blijf </3
Dikke kus & knuf, mama, Dave, Vina, Angii & Buffy.
Father listen;
tell her she's got a home and she don't have to go;
save her,
I would do anything in return,
I'll clean my room,
try hard at school,
I'll be good,
I promise you,
father, father..
I pray to you.
*update*
17/10/2009
Ze is afgelopen nacht en dag vrij goed door gekomen, zonder te braken. Ondertussen weten we ook wat meer, haar nieren zijn gestopt met werken, en daardoor heeft ze zichzelf vergiftigt. Belangrijkste is nu het gif uit haar te krijgen, en hopelijk is het nierfalen maar tijdelijk, en beginnen ze terug te werken. De DA ziet het al wat optimistischer, maar ze is nog steeds dodelijk ziek. Wordt gauw beter meisje! Een wereld zonder jou prachtige oogjes om in te kijken is geen wereld..
18/10/2009.
01.00u.
Noxxje, het spijt me zo. Ik weet dat je hebt gedaan wat je kon. Weet dat we voor eeuwig van je zullen houden. We missen je nu al.