Zo geschrokken,konijn kreeg een beroerte..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quebelle

Zo geschrokken,konijn kreeg een beroerte..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 14:06

Heb me vamorgen rot geschrokken.

Ik ging vanmorgen kijken bij Flapps om hem eten te geven,hij lag op z'n rug met zijn voorpoten langs z'n wangen.
Heb onmiddelijk m'n moeder geropen dat ze de dierenarts moest bellen want dit was echt raar.
Ik heb z'n kot opengedaan en hem voorzichtig in het gras gelegt.Even dacht ik dat ie dood was tot ik z'n neusje zachtjes zag bewegen.
M'n moeder heeft hem naar de DA gebracht omdat ik naar school moest.
Volgens de DA is het een wonder dat Flapps dit overleefde,hij had een beroerte.
De DA zei dat het bij een konijn erop of eronder is.Flapps was ook het eerste konijn die hij zag die na een beroerte nog leefde.
DA heeft hem spuiten gegeven en nog 'n paar dingen.Flapps is volgens hem ook een heel sterk konijn.
Maandag moeten we terug gaan,maar vanavond moeten we verslag via de telefoon uitbrengen.

Ik vind het echt zielig..hoe ie daar ligt.Hij kan z'n hoofdje niet recht houden en ligt op z'n zij.(wat al een verbetering is want eerst lag ie op z'n rug).Ik en m'n zus hebben geprobeerd hem te laten drinken,wat dan ook gelukt is.
Hij ligt nu op handdoeken in een wasmand binnen.
ik hoop echt dat hij het haalt.
moet nu terug naar school...

groetjes,Quebelle.

Pretpet

Re: Zo geschrokken,konijn kreeg een beroerte..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:13

sterkte!

nandolufyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:46

Sterkte. Mijn konijntje heeft eplepsie. Soms verstijfd hij ineens en is hij even weg. Maar hij krijgt er geen medicatie voor, die maken zijn darmen en lever kapot. Maar hij heeft er verder geen last van, en is verder gezond.

Veel sterkte!

SsSimonee

Re: Zo geschrokken,konijn kreeg een beroerte..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:50

Sterkte joh, ben vorig jaar mijn konijn verloren aan waarschijnlijk een hersenbloeding ofzo... ze was helemaal verlamt enzo... was zo naar. Ze is 8jaar geworden.