Wie kent iemand in Budel met n Cocker Spaniel,jaren geleden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toby

Wie kent iemand in Budel met n Cocker Spaniel,jaren geleden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 12:44

Jaren geleden kwam mijn droom uit...we kregen een hondje! Helaas ging ze door omstandigheden naar kennissen in Geldrop, waar ze het zooo goed zo krijgen. Bleek achteraf niet zo te zijn :n Ik heb haar heel vaak weekenden en weken opgezocht en ging dan met pijn in mijn hart weer naar huis. Helaas heb je als kind weinig invloed... |o

Die mensen hadden kippen en verkochten ook eieren. Op een dag kwamen er klanten die Bobbie zo zielig vonden buiten in haar hokje en die hebben haar overgenomen.
Als ze het daar ècht beter zou hebben, was dat natuurlijk heeeeeel fijn voor haar, maar ze hebben mij nooit meer informatie willen geven, dus ik weet het niet zeker. Die onzekerheid is vreselijk. En ik heb haar ook nooit meer kunnen zien of afscheid kunnen nemen. |(

Ik weet dat ze inmiddels al niet meer kan leven, maar ik zou zooo graag willen weten of ze het de rest van haar leven wèl goed heeft gehad. Misschien kan ik het dan een beetje afsluiten, want ik voel me er nog steeds zooo rot over... ;(

Ik zal zoveel mogelijk informatie geven. Haar naam is Bobbie. (maar ik weet natuurlijk niet of de mensen in Budel haar ook zo hebben genoemd)
Ze is een Engelse Cocker Spaniel. Haar kleuren: bruin, zwart en wit. Ze is volgens mij rond 1989 geboren en naar de boerderij gegaan. Dat was op de Nuenenseweg in Geldrop. Enkele jaren later hebben die andere mensen haar in huis genomen. Als het goed is woonden zij in Budel.

Ze lijkt op de hondjes op deze links:
http://paspoort.kro.nl/foto/photoplayer ... =gebruiker
http://www.spanielclub.nl/images/pics/kop_bruno.jpg

Ik hoop echt zooo dat iemand iets meer weet, alvast heeeeel erg bedankt!

Pollewoppy

Re: Wie kent iemand in Budel met n Cocker Spaniel,jaren geleden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:30

Ik vrees voor je dat je zoektocht heel moeilijk wordt, omdat je verder weinig concrete informatie hebt. Ik hoop voor je dat je antwoord krijgt op je vraag en wat gerustgeteld wordt, maar ben bang dat je met die twijfel zal moeten leren leven...

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 22:42

Pollewoppy schreef:
Ik vrees voor je dat je zoektocht heel moeilijk wordt, omdat je verder weinig concrete informatie hebt. Ik hoop voor je dat je antwoord krijgt op je vraag en wat gerustgeteld wordt, maar ben bang dat je met die twijfel zal moeten leren leven...

Ik denk dat Pollewoppy gelijk heeft en dat dit een hele moeilijke / zo niet onmogelijke zoektocht wordt. Ik woon overigens in Budel op een boerderij maar zou het echt niet weten waar dit hondje gezeten heeft....

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 16:02

Ik vrees ook dat de kans heeeel klein is dat ik meer duidelijkheid zal krijgen ;( , maar ik wilde het toch proberen...

Misschien dat iemand het leest, die deze mensen kent...

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 22:29

Zijn er misschien nog mensen uit de omgeving van Budel die iemand kennen die járen geleden een Cocker Spaniël teefje heeft gehad? Y;(

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:32

Kun je misschien dierenartsen opbellen om te vragen of zij de hond ooit hebben gezien/behandeld/ Of ze de hond kennen? Leg het verhaal uit en misschien willen ze je helpen. Waarschijnlijk mogen ze je geen adres doorgeven, maar misschien kunnen hun je vertellen hoe het met de hond is gegaan?

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:33

Nah ben je nog steeds op zoek?? :-( Wij hebben zelf ook Cocker Spaniels (gehad) en zijn geloof ik lid van een vereniging, kun je niet proberen een vereniging of fokker in die buurt te benaderen?? Misschien dat die iemand kennen die iemand kende die iemand kende oid...