Heey wil je please even naar oma komen?
please doe het voor mij ik vertel het je wel als je hier bent
Maar ik zat op de manege in de kantiene waar karlijn staat omdat ik bij mijn vader ben en ik durfde echt niet te gaan met die sneeuw dus ik gebelt wat er was ze kon alleen maar huilen....
ik gevraag of ik mam of oma mocht of in elk geval niet iemand die huilde ik heb toen mijn moeder aan de lijn gekregen die mij het hele verhaal vertelde ik zat op een bar kruk de vloer onder mijn voeten schooft gewoon weg ik kon niets meer alleen maar luisteren en huilen
Mijn reu Duzz hebben ze gisteren laten inslapen
hij heeft maar 2,2 jaar oud mogen worden
Z'n lieve hond die zo vroeg van mijn leven word berooft!
Hij was de dag ervoor al niet lekker eraan braken gister middag toen mijn moeder thuis kwam had hij maar 1 keer geblaft en toen wou hij naar buiten
Het is een echte buiten honod dus mijn moeder heeft hem buiten gelaten
1 uur later kwam mijn zusje thuis Duzz reageerde niet eens op haar
ze is naar buiten gelopen heeft hem tegen de kont geduwt want hij stond niet meer op reageerde ni e heeft hem aa zijn hals band gepakt hij stond op en daar was het mee gedaan mijn moeder heeft hem opgepakt en binnen in de keuken neer gelegd op een elektrisch deken om warm te worden maar met het oppakken voelde ze dat zijn buik heel erg hard was het was echt niet meer normaal daarop heeft mijn moeder mijn stiefvader gebelt en zijn ze naar de DA geweest
Ze kwamen terug zonder mijn lieve vriendje
Ze hebben hem moetten laten inslapen
Zijn maag was losgelaten en was gekantelt het gas was zich gaan ophopen in de buik en daardoor was hij zo opgezwollen
een operatie was mogenlijk maar de kans dat hij volledig herstelde was klein en de kans dat het nog een keer kon gebeuren was groot hij zou dan 3 hele zware operaties moeten ondergaan en moest veel pijnstillers slikken
Dit was het ons wel waart maar de gedachten dat Duzz pijn zou lijden deed ze rillen en hebben ze hem vredig laten inslapen
nu net ik niet thuis ben en ik geen afscheid kan nemen
Ben d'r kapot van mijn maatje mijn vriendje
In een korte tijd zoveel meegemaakt met hem leuke en minder leuke dingen
mijn eerste eigen hond zien komen en exact 2 jaar later is die weer gegaan
We hebben hem exact 2 jaar gehad veelte kort hij had nog jaaaaaaaaaaren bij ons moeten blijven helaas heeft zijn noodlot veelte vroeg toegeslagen en heeft hij ons achtergelaten...
Met veel pijn en verdriet
Ik voel me zo schuldig dat ik er niet bij was Ben der kapot van!
Ik kan helaas geen afscheid nemen,
Ik kan helaas niet bij je zijn,
Maar ik denk aan jou en voel de pijn
Pijn die leven lang zal duren
Het had ook anders kunnen zijn....
Mijn lieve Vriendje
Ik zal je nooooooooit vergeten dat mag je best weten,
Je bent een deel van mij en dat zal je altijd blijven
Onze vriendschap was niet te beschrijven
Duzz I miss you
My little star in heaven

Ik weet zelf ook hoe pijnlijk het is om je hond te verliezen... Wel super jammer dat je er niet bij was en dat je eigenlijk geen afsscheid heb kunnen nemen.