Maffe spelletjes die je met je huisdier doet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marcha1987

Maffe spelletjes die je met je huisdier doet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:24

Geen idee hoe ik het anders moet zeggen maar bedoel echt gewone spelletjes hoor :+

Ik ren dus regelmatig met me poezebeest de kamer door, ik achter haar aan en anders om.
Of we verstoppen ons omstebeurt achter het gordijn waarbij ik dan ertegen sla om der te vinden en zei gewoon op je inrent om vervolgens een rondje kamer te rennen, terug te komen en dan aan gaat staan kijken van waar blijf je :D.

Niet de alledaagse dingen dus zoals een balletje weggooien :P

(dit doe ik trouwens als er niemand thuis is haha :P :o )

cocochanel

Re: Maffe spelletjes die je met je huisdier doet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:27

hahah ik doe dit ook met mij hond,maar ook als er iemand thuis is,hij vind het echt super leuk!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:37

Ik schommel mijn kat....
Zodra ik mijn bed wil verschonen springt hij op het hoeslaken. Ik pak dan de punten bij elkaar, til het hele pakketje op en ga dan schommelen. En hij maar spinnen..... _O-

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:58

Ik kruip onder mijn bed, mijn hondje bovenop. En dan kiekeboe spelen. Leuk dat hij het vind! Of heel hard achter elkaar aan rennen door de kamer, verstoppertje spelen, en volgens mij vergeet ik nou nog een boel debiels :P

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:00

verstoppertje spelen is onze kat ook heel goed in :D
En buiten kei hard achter je aan vliegen :D

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:10

op handen en knieën door de kamer sluipen als een kat, van obstakel naar obstakel, steeds dichterbij, om het hoekje loerend, en de kat tegenover mij dus hetzelfde, of quasi verstopt-maar-loerend achter een pantoffel ofzo, mij scherp in de gaten houdend, zwiepend staartje, in de houding om aan te vallen, tot er 1 van ons tot de aanval overgaat, echt lachen is dat.
ze komt me vaak zat uitdagen om weer te gaan spelen, meestal is dat dan eerst slaan met 1 pootje, en daarna twee pootjes om mijn arm en in mijn hand bijten (en daar heel serieus en gemeen bij kijken) :P

jonge katje vind het ook grappig als ik onder de dekens een voet beweeg.
10 tegen 1 dat ze dan binnen 5 tellen uit het niets ineens *poef!* boven op je voet zit :P
soms heb ik het niet door dat mijn voet beweegd (omdat ik slaap bijvoorbeeld), en schrik ik me dus 5 tellen later helemaal de rambam door de kat :P

MegChicken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:15

Apporteren met de kat;). De kat brengt een haarelastiekje en ik gooi hem weg, Als hij hem neer legt zit hij al te kijken of ik hem al gegooit heb:P.
En toen hij wat jonger was viel hij in bed mijn gezicht aan zonder nagels. En hoe heftiger ik reageerde hoe leuker hij het vond en kwam hij terug. Als ik me dan verstopte onder de deken dan kwam hij vissen bij het gaatje dat ik open hield. Hij wist soms alleen niet van ophouden..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:24

ik rij paard met mn hond.......
raar maar waar hij vind het helemaal geweldig als ik op zijn rug ga zitten (natuurlijk niet volle gewicht,beetje alsof )
zijn nekrol vast pak, en voor cowboy speel (jihaa....) dan "gallopeerd" hij door de huiskamer met mij "erop"
en een lol dat ie heeft :')

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 00:35

hihi .. met mijn pup ben ik nu bezig met de hy-five (ze is 10 weken) en ze snap het nu al. :D ook op comando blaffen gaat haar goed af.

met onze oudere hond zit ik gewoon te dollen .. Zoek Zoek en hij speurt op zn mand af met al zn speeltjes .. gooit ze in de lucht en ik vang hem weer op !! ik zeg op .. hij springt in de lucht en ik vang hem op :D zulk soort dingen :D

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 01:05

_O- ik ben dus in ieder geval niet de enigste "mafkees" :P

Poezebeest laten schrikken is ook altijd leuk, alleen doet ze het ook terug.... vanuit het niets langs je rennen en ondertussen knorren (ze mauwt wel maar knorren is leuker :P )

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 01:07

Dingo uitdagen, dan gaatie keihard tegen me (ronddraai-) stoel aanbeuken.....lachen joh ;)