Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.......timokyana schreef:Bedankt voor de reacties.
Het zit me helemaal niet lekker![]()
op het moment spelen ze, mijn teef vooral met wat gebrom ( doet ze altijd in het spel)
Dus ik zou er van uit moeten gaan dat mijn teef de baas in huis is. ( kwam er als laatste bij hier in huis als twee/drie jarige hond)
Een gedragstherapeut wil ik er best bij halen maar wat als ze nu als overdags gewoon lekker liggen te pitten?
ik wil het niet uitlokken uiteraard.
overigens bij het spelen nu ligt mijn am bull op zijn zij/rug.
is dit dan toch dat onderdanige?
ik kan me voorstellen dat de rollen om kunnen draaien,al lijkt mijn teef fitter en gezonder qua gestel dan mijn reu normaal gesproken, behalve de afgelopen twee dagen.
mijn teef gaat overigens ook over de reu staan, dus het rijden komt van beide kanten.
zoals jullie zeggen is rijden dus ook niet toegestaan.
kimmie: kom jij tussenbeide als er een gevecht ontstaat?
en is het bij jou nu rustiger in de roedel?
Hier word ook gezegd in mijn huis word niet gevochten omdat het mijn huis is.
nou kan ik het daarmee wel eens zijn maar hoe voorkom je dit dan?
uiteraard hoop ik niet dat het zo ver gaat tot de dood, zou dat echt vreselijk vinden.
normaal kunnen ze ook lief spelen samen en samen slapen.
het lijkt me vreselijk er een weg te moeten doen omdat het niet meer gaat.

) is een ontzettend lief, maar superdruk beest, wilt altijd aandacht, en daar kan die andere hond niet zo goed tegen. Als ze nu vechten trekken we gelijk de hond er van af, anders zijn we straks een hond kwijt 
timokyana schreef:pfff tassie, het klinkt logisch maar ik ben zo bang dat ze elkaar afmaken en om dan geduldig toe te kijken...
ik weet ook niet of mijn teef wel partij is voor mijn reu die toch zo'n 20 kilo zwaarder is.