Vaak lees ik hier topics over welk hondevoer iemand voert, maar ik kan maar weinig vinden over katten voer. Daarom ben ik wel benieuwd naar welk kattevoer mensen voeren en waarom ze dat voeren en hoe het bevalt.
Ik voerde eerst kenner exquise,beviel opzich wel maar vind ik wel erg kruimelig,erg kleine brokjes . Nu ga ik over op carocat Kip en rijst,zit meer vlees in en zijn grotere brokken.
1 poes krijgt Royal canin urinary,omdat ze wat blaasgruis in haar urine had. Soms haal ik vers vlees voor de honden ,maar ik heb maar 1 poes die dat ook eet, de rest hoeven het echt niet.(ik heb er 4)
Ik ben heel benieuwd wat jullie aan jullie katten voeren!!!
Mijn katten doen het prima op de brokjes van het AH merk
Charlie_P
Geplaatst: 06-02-10 20:56
Heb zelf geen katten, maar mijn moeder wel. Sinds een paar dagen probeert zij nu Applaws. Mensen die daar ervaring mee hebben?
WillemYntJee
Geplaatst: 06-02-10 20:58
Applaws schijnt inderdaad heel goed te zijn, vooral omdat er veel vlees in zit Onze kitten van 8 maanden krijgt nu Royal Canin Kitten 36 en af en toe wat vers vlees en ze vindt t heeeerlijk! Het is vooral belangrijk dat er zoveel mogelijk vlees in zit en zo weinig mogelijk suikers en granen *dus whiskas bijv. is niet zo'n geweldig merk *
hier ook royal canin, zowel voor onze oudere kat, als voor de kittens
Babsiej
Geplaatst: 06-02-10 21:00
Hier vers vlees voor alle katten. Heb zelf applaws geprobeerd bleven er 3 van aan de diarree...
Nickeltje
Geplaatst: 06-02-10 21:01
Hier zijn 2 topics over, de ene uitgebreider dan de ander. Beide zijn van eind 2009, wat mij betreft recent genoeg om deze discussie daar voort te zetten.