Bobby (kat) spelen met Dibbes (Konijn) [Filmpjes]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Bobby (kat) spelen met Dibbes (Konijn) [Filmpjes]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 18:24

Vanmiddag draaide er bij Bobby (mijn kat, 7 jarige (half) Brits Korthaar) ineens een knop om ofzo :D

Ik was in de ren bij de konijnen, nouja, Tijger bleef lekker in het hok, maar Dibbes ging wel op avontuur uit in de ren.
Bobby kwam ondertussen door het kattenluikje ook naar buiten, en normaal moet ie niets van de konijnen hebben, zijn voor hem maar enge beesten, behalve dat af en toe beetje uitdagen of tikje geven wel erg spannend is, en dan natuurlijk zo snel mogelijk wegwezen voordat zij in actie komen! :oo

Maar nu sprong ie zelfs uit zichzelf in de ren van de konijnen, en later ging hij Dibbes zo 'bespringen' en eropaf sluipen _O-
Andersom ging Dibbes soms ook op Bobby af }:) Zij is minder bang voor Bobby dan Bobby voor Dibbes.

Ik had gelukkig ook mijn camera mee op dat moment, dus heb het mooi kunnen filmen :j
Heb dit echt nog nooit gezien in de bijna 4 jaar dat we de konijnen hebben! 8-)

Ik weet dat Bobby verder niets doet, dus ik liet ze lekker hun gang gaan xD
Zodra Dibbes 1 beweging in de richting van Bobby maakt is Bobby alweer de ren uit.

Dibbes komt naar buiten, en later Bobby ook

Op ong. 18 seconden gaat Bobby in de aanval :P

Ik heb er nog verder geen muziekje ofzo onder gezet, dus t kraakt soms beetje van de camera :D Maarja, komt nog wel :)

_Sofie

Re: Bobby (kat) spelen met Dibbes (Konijn) [Filmpjes]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:18

Wat een leukerds!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 15:20

haha bedankt! :D
Ze zijn ook heel leuk indd :+:

Ben er achter gekomen dat Bobby heeel veel minder bang is voor Dibbes (op dit filmpje) dan voor Tijger :D
Als alleen Dibbes in de ren is wil Bobby haar een beetje uitdagen, maar zodra Tijger naar buiten komt weet ie niet hoe snel ie de ren uit moet zijn :o :7
Wel grappig xD

Nummus

Re: Bobby (kat) spelen met Dibbes (Konijn) [Filmpjes]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 23:09

Wauw, Dibbes lijkt heel erg op mijn voedstertje Fudgie zeg, even nieuwsgierig en irritant overal aan zitten ook. ;)

Zijn jouw konijnen ook zo fel op katten gewoonlijk? Ik heb zelf geen kat maar hoef me ook geen zorgen te maken dat die beesten ze lastigvallen. Al vanaf dat ze klein zijn hebben ze geleerd dat ze die flink op hun donder kunnen geven. Katten weten dan niet hoe gauw ze de ren weer uit moeten. :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 22:47

Haha ja xD
Nou mijn konijnen zijn niet echt fel, eerder gewoon nieuwsgierig, en willen naar em toe en aan em ruiken :D
Dat vindt Bobby alleen een beetje eng :+ Zodra dr eentje naar em toe komt lopen of aan zn staart ruikt is ie de ren al uit :)

Vooral bij Tijger (die wit/bruine) is ie dan echt bang, bij Dibbes wil die nog wel gewoon beetje uitdagen en spelen :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 22:27

Bobby had vandaag weer z'n drukke dag *D
Tijd om te spelen dus :+

je moet in de 1e paar seconden ff je hoofd naar links draaien om em te zien, mn camera stond nog gedraaid xD

Hoop dat ik em nog bij dit topic mag voegen xD
Maar ik vond em wel leuk om te laten zien :')

Hij had daarvoor ook 'ingebroken' in het konijnenhok xD
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding