Sinds maandagavond heb ik er een geweldige aanwist bij, namelijk de knappe 1,5 jarige Syrische hamster.. Woody (of Beer(tje), ook goed
). Ik heb hem overgenomen van iemand van het hamsterforum, en woody had nogal een verhaal erachter:Citaat:Woody is een langhaar wit syrtje van ongeveer ander half.
Woody is op straat gevonden door een vriendin van mij.
Ik heb Woody opgevangen en geprobeerd tam te maken.
In het begin viel hij alleen mijn vriend aan,zelfs ook gebijten.
Maar sinds wij verhuist zijn (nu ruim een jaar geleden) valt Woody ook mij aan. Hij bijt,hangt snuivend in de tralies als je langs loopt en als je hem op wilt pakken hangt hij in alles wat hij tegen komt...(mauw,arm,vinger,hand)
Ik durf Woody nu alleen nog met handschoenen vast te pakken,zelfs dan bijt hij nog flink hard.
Ondanks dat ik geen ervaring heb met Syren sprak hij me gewoon echt meteen aan.. en daar komt bij dat ik gewoon een zwak heb voor probleemgevallen hahaha.

Tot nu toe gaat het goed qua gedrag, hij is nog wat overdonderd en slaapt opzich vrij veel, maarja, hij is dan ook al wat ouder dan m'n Campbelli's. Tot nu toe is hij nog erg lief, wellicht ook omdat hij overdonderd is, maar hij laat zich lief oppakken, is in handen wel wat nerveus (wil weinig eten aanpakken, veel lopen
) dus we doen het rustig aan..
Maar nog niet gebeten, dus duimen dat dat zo blijft en dat hij zich lekker voelt bij mij! 
1.

Knapperd!
2.

Haha bijdehand hoofdje

3.

'Wat heb jij daar? Is dat lekker?'
4.

'Hmm nee, het flitst alleen maar.. tegenvaller'
En z'n kooi:
5.

Niet helemaal duidelijk helaas, maar op de bovenste plank z'n eten, houten huisje en een stuk hout, op de verdieping daaronder z'n rad en een kubus en onderaan zit de enorme zandbak en onder de verdieping verstopt zitten nog een half hol stuk hout en een kokosnoot. En waar gaat die gek net slapen met zoveel slaapmogelijkheden? Natuurlijk, op z'n houten hangbruggetje (om er vervolgens vanaf te donderen, dus is nu allemaal iets anders ingericht
) of in de zandbak..
Hijs gewoon niet helemaal wijs
, helaas heeft die het niet overleefd (had een enorme tumor, waarschijnlijk gewoon door mensen buiten gezet omdat ze de da kosten niet wilde betalen ofzo

, killer hamster!!
Als je ziet hoe schattig ze zijn dan zou ik het echt niet over m'n hart kunnen verkrijgen..