loopsheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maresie

loopsheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 13:36

mijn border collie zou afgelopen dinsdag gesteraliseerd worden
ze is 9 maanden en nog niet loops geweest
maandag zag ik een drupje bloed op de tegels,dus DA gebeld dat het niet door kon gaan
maar nu zie of vind ik niets meer,kan het zo wezen dat zij zich erg schoon houd ???
het is wel een buiten hond die af en toe een paar uur mee naar binnen mag

Laika

Re: loopsheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:42

Heel goed mogelijk dat ze zich goed schoon houdt hoor. Maar loopsheid is niet alleen wat bloeddruppeltjes. Als ze loops is moet ook haar vulva gezwollen zijn. Anders misschien toch even de dierenarts laten controlleren.

maresie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 14:18

Laika schreef:
Heel goed mogelijk dat ze zich goed schoon houdt hoor. Maar loopsheid is niet alleen wat bloeddruppeltjes. Als ze loops is moet ook haar vulva gezwollen zijn. Anders misschien toch even de dierenarts laten controlleren.

daar heb ik ook naar gekeken maar of die nou erg gezwollen is betwijfel ik ,misschien toch maar langs DA

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:22

Natasjaa

Re: loopsheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:26

En anders... heel goed opletten en kijken wat er gebeurt als je haar blootstelt aan een reu :)
Uiteraard wel ingrijpen voor hij haar daadwerkelijk bespringt he?!

Bij mijn pup kwam de loopsheid op zes maand al, begon met eerst een drupje bloed hier en daar, en een weekje later begon haar vulva pas op te zwellen... Dus kan zijn dat dat nog komt?!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:28

Lijkt me niet zo prettig voor een reu om daar aan bloot gesteld te worden hoor :n meeste met een reu willen niet met een loopse teef in aanraking komen omdat ze dan echt willen rijen.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:42

Dat was ook niet geHeel serieus bedoeld... O:) Al was dat wel de manier waarop ik er achterkwam dat mijn pup wel erg interessant werd voor reutjes. Er liep er namelijk 1 bij ons op stal rond :)

maresie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 14:44

volgende week komt de DA voor de paarden ,ik laat hem dan gelijk naar mijn hondje kijken :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 15:09

Natasjaa schreef:
Dat was ook niet geHeel serieus bedoeld... O:) Al was dat wel de manier waarop ik er achterkwam dat mijn pup wel erg interessant werd voor reutjes. Er liep er namelijk 1 bij ons op stal rond :)

Die is ook interessant als er een infectie is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:24

moonsparkle schreef:
Lijkt me niet zo prettig voor een reu om daar aan bloot gesteld te worden hoor :n meeste met een reu willen niet met een loopse teef in aanraking komen omdat ze dan echt willen rijen.

De reu heeft er geen problemen mee hoor.

Voor eigenaars is het lastiger.