Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mers schreef:Ligt misschien wel aan mij, maar als ik merk dat mijn hond niet in orde is ga ik daarmee naar de DA en laat ik hem niet achter. Hoe weet je zeker dat jij waarschijnlijk niets meer voor je hond had kunnen doen als je er wel was...
Mers schreef:Ligt misschien wel aan mij, maar als ik merk dat mijn hond niet in orde is ga ik daarmee naar de DA en laat ik hem niet achter. Hoe weet je zeker dat jij waarschijnlijk niets meer voor je hond had kunnen doen als je er wel was...

). In aanmerking nemende dat je hondje een vergroot hart had, daarvoor medicatie kreeg en al 16 jaar oud was, zat dit eraan te komen. Als ik zo lees wat je al die jaren voor het beestje hebt over gehad hoef je je helemaal niet schuldig te voelen, dus probeer daar mee op te houden
.