Heey, Voor onze pup ben ik op zoek naar een goede dierenarts in Groningen. Wie bevelen jullie aan?
Groetjes Barbara
astrea
Geplaatst: 29-01-10 14:16
Hallo Barbara,
Zelf heb ik hele goede ervaringen met dierenarts Hoekstra aan de verlengde hereweg. Hij is altijd mijn dierenarts geweest voor de hond, kat en de pony's en altijd super tevreden geweest. Hij is altijd heel duidelijk, begripvol en rustig.
Ga naar DA winsum! Vraag naar Prins, Maartje trip of Thamar!!! Super da's!!!!! Vriendelijk voor dieren, en weten waar ze het over hebben! Ook zijn ze alle 3 erg aardig! Niet naar van Tilburg, die is niet goed!
Ik zoek echt een DA in de stad zelf, zodat ik ook op de fiets heen kan.
Zwartwitje
Geplaatst: 29-01-10 14:24
Ik zou mijn oude stageplek van harte aanbevelen, van Messel en Straatman. Twee oude heren die al 35/40 jaar in het vak zitten. Ze werken vlot, geen onnodig gepluk en gesjor aan je beestje (dus ook geen rontgenfoto's of andere voor je dier (en je portemonnee) heftige gebeurtenissen of ingrepen als het even niet hoeft). En ook niet onbelangrijk, de assistentes zijn heel vriendelijk en behulpzaam Ze zitten op de Boteringesingel, bij het Noorderplantsoen en het begin van de Korreweg, vanuit de binnenstad 5 minuutjes fietsen.
Ik heb goede ervaringen met Dierenziekenhuis Groningen, zit vlakbij het station. http://www.huisdierenkliniek.nl/ Mijn ervaring is wel met ratten, ik weet niet hoe ze zij met honden en katten