Het beestje is 9 jaar oud, hoog bejaard. Is in het verleden al 1 keer onderkoeld geweest en 1 keer uitgedroogd én onderkoeld. Beide keren ermee naar de dierenarts geweest, aan het infuus gelegd bladiebla de hele mikmak. Het is een konijntje met een gouden randje zeggen we maar altijd. Beide keren trouwens in de winterperiode. het is echt een kwakkel-konijntje, nooit helemaal fit geweest.
Vanmiddag naar de dierenarts, als mijn vader terug is van het sporten. Denk dat het einde verhaal is.
Een van jullie tips om het beestje weer een beetje aan de praat te krijgen? Zijn jullie het met mij eens haar niet naar binnen te halen? Want de verleiding is érg groot, beestje zit er zó zielig bij. Heb al geprobeerd haar met een spuitje water te geven, maar ze houd haar kaken stijf op elkaar. Iemand daar nog tips voor? Alle beetjes helpen!
Heb alles voor het konijntje over, ben zoiezo altijd erg zuinig met mijn dieren. (De meeste mensen verklaren mij en mijn ouders ook voor gek om een konijn aan een infuus te laten leggen
plus de rest van de hele mikmak). Pfff, ben misselijk van de stress wat me dit bezorgt.