Een paar dagen geleden kwam onze poes Stoffel ''strompelend'' binnen..
haar achter kant hing er maar wat bij, we dachten dat ze misschien een tik heeft gehad van een auto of fiets..
Maar na 2 dagen werd het niet beter, ze at bijna niet tot helemaal niet en dronk een klein beetje.
Wij zijn de 3e dag toch maar naar de dierenarts gegaan, want ze kwam niet meer op de stoel ( daar slaapt ze altijd op ) en als ze zich wilde wassen viel ze gewoon om..
Toen zijn we dinsdag naar de dierenarts gegaan. De dierenarts gaf aan dat ze koorts had en we kregen pijnstillers, ze konden niks vinden en als het vrijdag niet over was gingen ze een foto maken.
Maar gister zat er ineens een open plek op de achterkant..
De huid zelf was nog wel dicht maar de haren waren weg, getrokken?
De plek leek een dicht, rustig korstje. Tot vanmorgen..
Stoffel kwam 11uur vanmorgen weer binnen, en ik schrok me dood
de plek was een compleet gat geworden! je keek zo naar binnen en het stonk verschrikkelijk.
We hebben meteen de DA gebeld en om 1uur konden we terecht, stoffel had er al aardig aan lopen likken dus de wond was erg week, de dierenarts heeft de wond compleet uitgespoten en nu heeft ze antibiotica en een kapje om want ze mag niet likken.
Kapje was erg wennen, coördinatie was niet helemaal meer goed
ze liep alleen nog maar achteruit
Waarschijnlijk heeft ze gevochten met een andere kat > nagel in dr huid > bacterie erin en het is gaan ontsteken en nu helemaal gaan ''rotten''.
Hopelijk geneest het snel, ze vind het wel erg. Ze mag niet naar buiten en het is een echte buitenkat.
Maar nou vroeg ik mij ook af of mensen hier ervaring mee hebben? Ik durf haar namelijk niet met kapje buiten te laten ,dan blijf ze vastwel hangen, hier is alles bosjes enz..
En hoelang zou het kapje op moeten, want zo dra hij af gaat begint ze te likken
Stoffel met het kapje

dit is een foto van haar 'Abces' Niet voor de zwakkemaag
http://img406.imageshack.us/img406/3026/naamloosvu.jpg
Bedankt voor het lezen, Groetjes!