Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
,,, brinta met suiker zou een optie zijn ivm de suikers... hoe wel ik wel op zal passen met de melk ?? .. en inderdaad de voeding die je zelf al opnoemde
Nickeltje schreef:Dwangvoeren kan prima, maar brinta zou ik niet echt doen.
In de opvang dwangvoeren wij volwassen duiven als ze compleet uitgemergeld zijn ook.
Maar dan wel gewoon met duivenvoer. Alleen omdat het verteren van heel duivenvoer wat energie kost, gooien wij het duivenvoer even in de blender zodat ze zaden kapot geslagen zijn. Dit opweken in water en daarmee kun je dwangvoeren tot je kunt voelen dat er zaad in de krop zit.
Het kan heel goed zijn dat na één of twee keer dwangvoeren hij genoeg energie heeft om zelf te eten.
..goedzoo
Maartje1990 schreef:ik wou eigenlijk al zeggen dat je 'm beter dood kunt maken. Heel cru, maar 1 't zijn gewoon vieze ziektebrengende beesten net ratten en we hebben er al genoeg van. Dus die ben je beter kwijt dan rijk. En dan heb je 't beest ook leed bespaart. Maargoed beest is nu al dood.
Melanie5 schreef:Maartje1990 schreef:ik wou eigenlijk al zeggen dat je 'm beter dood kunt maken. Heel cru, maar 1 't zijn gewoon vieze ziektebrengende beesten net ratten en we hebben er al genoeg van. Dus die ben je beter kwijt dan rijk. En dan heb je 't beest ook leed bespaart. Maargoed beest is nu al dood.
Dat vind ik van mensen ook. Zal ik dan de eerstvolgende verwonde mens ook maar dood maken?