Wie heeft een idee voor een nieuw dierenproduct?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Wie heeft een idee voor een nieuw dierenproduct?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 10:56

:wave:

Wij moeten voor school een grote opdracht doen. Het is voor het vak managen. We moeten een nieuw product verzinnen, of een bestaand product verbeteren maar we komen er niet uit. We hadden een regenjas voor honden bedacht, maar dat bestaat al. Nu wilden we een hoes voor om een knaagdierenflesje tegen bevriezing verzinnen maar dat bestaat ook al. Dus we hebben jullie hulp nodig. Hebben jullie een idee? Een product wat je nog mist en graag voor je dier zou willen hebben? Of een product wat volgens jou niet goed werkt en wat je verbeterd wilt zien?

Alvast bedankt voor tips. :)

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:05

Ik heb 2 honden die niet evenveel brokken krijgen. mijn rottie eet vlugger dan mijn dober (dobertje heeft meer nodig en dus ook meer in zijn bak) Maar als mijn rottie klaar is jaagt ze mijn dober weg een eet zijn bak leeg. Stop je ze apart zou je zeggen om te eten. Das een makkelijke oplossing maar iets met een systeem dat de hond herkend op de een of andere manier? zodat beide honden kunnen eten wanneer ze willen uit de zelfde bak maar iedre zijn afgewogen portie?

Jibbel

Re: Wie heeft een idee voor een nieuw dierenproduct?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:08

Bedoel je iets wat vergelijkbaar is met een hit actief stal?
De paarden dragen een band met een chip en kunnen eten wanneer ze willen, maar met een maximale hoeveelheid. Hebben ze alles gehad, dan komt er niet meer uit.

Voor honden zou dit imo ook wel mogelijk zijn!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:11

Over die knaagdierflessen, die hoesjes bestaan inderdaad al wel, maar er is nog geen oplossing voor het probleem dat de tuitjes als eerste bevriezen, waardoor die hoesjes ook weinig oplossen.

Nickeltje

Re: Wie heeft een idee voor een nieuw dierenproduct?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:35

Huiswerktopics zijn op Bokt niet toegestaan.
Daarom hier een slotje.