Heel lang geleden, zo'n 10 jaar dus, heb ik mijn oude kat moeten laten inslapen. Omdat ik niet kon zonder een kat in huis en mijn ouders het stiekum ook wel erg leuk vonden hebben we toen een nieuwe kat op gehaald. Het was een boerderijkat en werkelijk niet binnen te houden.
Op een gegeven moment bleek poezebeest een keer toch ontsnapt en zwanger te zijn. Hier zijn 4 leuke kittens uitgekomen waarvan we er één zelf hebben gehouden (deze poes is vorig jaar op 27 januari van de aardbodem verdwenen)
Nou ja de kat waar dit over gaat is vlak nadat we kittens bij haar wegkonden opnieuw naar buiten gegaan en heeft bij iemand anders een plekje gevonden waar ze het, naar haar mening dan, beter zou hebben. Een paar keer de kat terug naar huis gehaald en haar een poos binnen gehouden maar ze bleef teruggaan naar die vrouw.
Heel af en toe zag ik de kat nog en ik haalde haar weleens aan. Een echte binnenkat is het nooit geworden en ze ging eigenlijk alleen maar naar die vrouw als ze honger had, voor de rest zwierf ze over straat. Ze heeft er altijd enorm goed uit gezien.
Afgelopen vrijdag staat die mevrouw in eens bij mijn ouders voor de deur. Ze wilde niet meer voor de kat zorgen en we moesten haar terugnemen. Mijn vader en moeder ietwat overvallen hebben haar nog gevraagd waarom en vooral waarom na zo'n lange tijd. Kwam niet echt een duidelijk antwoord op.
NMijn moeder is direct op de fiets gesprongen een heeft vanalles voor het beestje opgehaald, voer, kattenbak e.d.
Vrijdag avond hebben ze haar opgehaald. Ze is bang en verzwakt, ze heeft het koud gehad de afgelopen weken. Maar ze gaat het redden. Ze reageert enorm op mij, ze ontspant direct als ze mij ziet en als ik bij mijn ouders ben, durft ze ook door de kamer te lopen. Maar het gaat met de dag beter en ook de hond van mijn ouders heeft gisteren de eerste snaai gehad
Dus de echte poezenarrogantie is nog niet verdwenenNou even aan paar fotootjes het is dus ITP, ik heb wel even getwijfeld omdat het zo'n lang verhaal is en maar 3 foto's of het misschien bij de gewone BB moet, als het nu verkeerd staat dan moet het maar even verplaatst worden.
Nou tijd voor foto's
Ze is echt heel erg mooi getekend.

Samen met de hond, vlakhierna werd het even knokken

Maar de hond was de enige die daar echt van onder de indruk kwam

Ze ziet er super uit, zit super in haar vacht en ze is ook helemaal schoon, oren zijn schoon, mondje ziet er goed uit. Oren zijn wel wat gehavend maar dat komt door het leven op straat. Ze eet en drinkt gewoon goed en doet ook alles netjes op de bak.