Mijn amerikaanse bulldog reu ( niet geholpen) verliest sinds kort soms enkele bloeddruppels uit zijn penis.
Niet tijdens het plassen, maar als hij slaapt vind ik plekjes terug op zijn beddengoed en 1 x zag ik een druppel hangen.
Nu vertoont hij de laatste tijd ook wat andere eigenaardigheden dus ik vertrouw het niet zo.
Hij heeft dagen dat hij erg angstig kan zijn buiten,dit uit zich in het continu oogcontact zoeken met mij en tegen mijn been aankleven.
ook bij het los mogen op de wei rent meneer een stukje vooruit om vervolgens ineengedoken met zijn staart tussen zijn benen op mij te wachten. eenmaal aangelijnd gaat het dan wel weer.
met het uitlaten heeft hij meer momenten dat hij traag is en liefst niet mee gaat.
dit wisselt sterk. hij loopt ook stijf maar dit kan ook de ouderdom zijn?
eten en drinken doet hij goed gelukkig en zo nu dan stoeit hij nog wel met mijn andere hond.
verder heeft hij ook ontstoken tandvlees viel me op bij 1 kies en deze kies lijkt ook zwart te worden.
geen idee of de klachten ivm staan met elkaar.
misschien herkent iemand bovenstaande klachten?
het grote probleem is dat buddy een verschrikkelijke angst heeft van de dierenarts, dit uit hij in angstbijten/agressie wat erg vervelend is bij een hond van 50 kg omdat ik hem dan haast niet houden kan.
Nu hebben we voor morgen een afspraak staan, mijn dierenarts is zo vriendelijk om van 10.15 tot 11.30 zijn parktijk ter beschikking te stellen aan alleen mijn kerel. ( die dus ook niet met andere reuen overweg kan).
nu wil ik hem morgen een snuitje omdoen, die heeft mijn veearts zelf en hij moet nuchter blijven voor het geval hij een roesje moet.
iemand anders nog meer tips hoe ik het makkelijk kan maken voor ons allemaal? hoe ik het beste met hem om kan gaan?
alvast bedankt! ik maak me erg ongerust over mijn maatje, hij is mijn allessie dus hopelijk willen jullie duimen dat het niets ernstigs is.

,duurde ff want oei oei wat was die altijd boos,maar plat ging ie....