Hoi iedereen, Mijn kat heeft volgens mij ademhalings problemen, je hoort hem ademen (d.m.v soort snurk geluid) en als hij ligt te slapen, dan snurkt tie ook echt als een gek. Ik heb vanmiddag een filmpje gemaakt. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik kan je filmpjes niet zien... Maar heeft je kat dat altijd al gedaan, of doet hij dat pas sinds kort/een tijd.
Air
Geplaatst: 17-01-10 17:04
Het 2e filmpje is nog bezig met het eropzetten oid.
Sinds wanneer heeft je kat het? Het kan natuurlijk een verkoudheidje zijn, maar houdt het langer aan zou ik iig even met de dierenarts bellen.
1 van onze katten kreeg vorige week er ook last van, en dan soms ook kokhalzen, verder was ze gewoon fit maar ik vertrouwde het niet dus mn moeder is dinsdag naar de dierenarts geweest en nu blijkt ze hartruis te hebben. Er zit nu waarschijnlijk vocht tussen het borstvlies en haar longen(bij een mens komt het in de longen).
Maar het kan vanalles anders zijn dus als je het niet vertrouwt er gewoon mee naar de DA.
Netzoals als een mens te dik is heeft een dier ook meer kans op hart en vaatziekten ed.
Hoe oud is de kat en sinds wanneer gebeurt dit? Issie verder wel gewoon fit?
_Elaine_
Geplaatst: 17-01-10 17:09
ik heb dr hier nu ook 1 liggen die momenteel nog harder snurkt dan een volwasse man. dit doet ze al een aardige tijd, wat de oorzaak is geen idee. hebben het 2 maanden geleden gevraagt aan de dierenarts, en die zei dat het geen kwaad kon, ze is voor de rest gewoon gezond
Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de DA gaan.
Onze kater snurkt ook in zijn slaap maar ik hoor bij hem wel het verschil tussen snurken en als hij (weer eens) bronchitis heeft. Bij enig twijfel bij hem wordt hij in een mandje gestopt en gaan we naar de DA.