En in die krokodilletjes? (hetzelfde soort spul als de dentastix maar dan in de vorm van een krokodil)
Zoek me te pletter op internet maar krijg met name die krokodilletjes niet te vinden.
Waarom vraag ik dat nou onze hond heeft veel last van ontstekingen tussen de teentjes van de voorpoten, en sinds een week of 2 ook van ontstekingetjes in zijn lies.
Dat in zijn lies is de eerste keer maar die tussen de teentjes komen steeds terug. Een hele tijd gaat het goed en dan ineens heeft hij er heel veel last van.
Terwijl er verder niks aan zijn eetpatroon, wandelroute, verzorging ed verandert
De dierenarts zegt dat hij waarschijnlijk voor een stof oid van buiten allergisch is.
We zijn toen zijn pootjes na elke wandeling gaan afspuiten. Hij heeft er vervolgens een tijdje geen last meer van gehad maar de laatste tijd is het weer raak (en dan ook nog ineens in zijn lies erbij).
Dit keer dacht de da aan een voedselallergie en krijgt onze hond speciale brok voor de komende 6 weken tesamen met een antibioticakuur.
Ik heb nu een paar keer mensen horen zeggen dat de hond misschien wel allergisch voor die krokodilletjes (en/ of dentastix) kan zijn, aangezien onze hond verzot op die kroko's is

*edit zie net dat dit topic verkeerd staat sorry!!*