Ik ga voor beide:D Kheb een bordercollie en een jack russel van beide 1 jaar en een oude peos van 15 en een kater van 5 maand.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie Always & Forever
Geplaatst: 14-01-10 12:55
Je verveelde je?
Afijn, dat verschilt per persoon...als iemand veel thuis is kan hij/zij een hond nemen omdat er dan veel aandacht aan de hond gegeven kan worden. Andere mensen hebben liever een kat omdat ze dat gewoon fijner vinden, hoeven ze niet 4x per dag de deur uit. Ik ben bijvoorbeeld een kattenpersoon, heb er 3. Vind honden ook leuk maar heb er simpel weg niet genoeg tijd en ruimte voor.
En zou je asjeblieft ook je mening willen onderbouwen? Waarom gaat jou voorkeur uit naar een hond?
De honden omdat ik heel veel met ze sport en omdat ik heel graag buiten en graag wandel. En ik honden super leuke en live dieren vindt.
En de poezels. Omdat ik heerlijk met ze kan knuffelen. Ze lekker op zichzelf kunnen zijn maar ook zo hun knuffelmomenten hebben. En ook deze dieren vind ik mooi en lief. En ik heb dolgraag dieren om me heen, nouajah dat kunnen natuurlijk ook andere dieren zijn. Maar met mijn katten kan ik heerlijk knuffelen en op de bank hangen. En mijn honden zijn niet van het knuffelen maar eerder van het buiten rennen en stoeien enzo.
Superrr
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-10 13:01
Ik hou wel van katten.. Maar een hond is een echte kameraad. Met een kat kan je niet echt apporteren en stoeien. Mijn voorkeur gaat ook naar een hond omdat we al 3 katten hebben.
Yvonn85
Geplaatst: 14-01-10 13:02
Voor mij zeker een hond. Ik kan niet zonder mijn maatje. Daarbij ben ik als de dood dat een kat mij krabt, ik ga er het liefst met een boog langs heen. Niet dat ik ooit gekrabt ben, maar het idee schrikt mij af.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie Always & Forever
Geplaatst: 14-01-10 13:04
Migetje schreef:
Met een kat kan je niet echt apporteren en stoeien.