Eéntje sprak me direct aan, een zelfverzekerd katje. Die ging dus mee naar huis. Litchee voelt zich hier al helemaal thuis!

Van spelen word je moe...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eéntje sprak me direct aan, een zelfverzekerd katje. Die ging dus mee naar huis. 

Vie schreef:Ja, ze is echt zo lief! Ze is hier al helemaal gewend, queen of the house haha...
Mikkiej en rockwitch: De eigenaren fokken zelf en hebben daarnaast een dierenwinkel.
Mikkiej schreef:Vie schreef:Ja, ze is echt zo lief! Ze is hier al helemaal gewend, queen of the house haha...
Mikkiej en rockwitch: De eigenaren fokken zelf en hebben daarnaast een dierenwinkel.
Ah vandaar..
Vind het dan wel een raar idee, kittens, en dan vooral raskatten echt kopen in de winkel..
Ben je wel genoeg geinformeerd over het ras dan?

Vie schreef:Ze heeft een paspoort, nodige inentingen, is ontwormd, ze is drie maanden, heeft vier pootjes en een leuk koppie en we hebben naar ons idee voldoende info gekregen over haar. Nog vragen?
Vie schreef:Ze heeft een paspoort, nodige inentingen, is ontwormd, ze is drie maanden, heeft vier pootjes en een leuk koppie en we hebben naar ons idee voldoende info gekregen over haar. Nog vragen?

Zijn vaak pittige tantes. In mijn poes zit ook rood, en die is ook leuk pittig. We kunnen helemaal dubbel liggen zo bijdehand is ze.