we hebben hier thuis een kattenluikje en elke keer komt er een vreemde kat door naar binnen.
gisteren was hij er weer en heeft toen flink in onze kamer lopen sproeien.
ik weet van wie de kater is,.. het is een ongecastreerd dominant mannetje,.. de boef van de buurt zeg maar(alle andere katten zijn ook bang van hem)
gisteren,.nadat hij tegen de box van onze tweeling heeft aan zitten sproeien
ben ik ook naar zijn baasje gegaan.sorry sorry sorry,maar ze wilde er verder niks aan doen,..een kat is een kat volgens haar.
werd een lange discussie,.. maar ben uiteindelijk weer vertrokken,want gesprek ging aardig de verkeerde kant op.
vanmorgen was het weer bal,.meneer zat weer in huis en lekker overal te sproeien. heb hem proberen te vangen(om hem in mandje bij zijn baasje af te leveren),maar dat resulteerde in een bloederige hand.
1-0 voor de kat dus.
weer naar baasje toe en gevraagd of ze haar kat bij zich wilde houden of hem anders laten castreren,want ons hele huis gaat stnken door dat stomme beest.kreeg als dank een grote mond terug.
heb daarop ons kattenluik dichtgemaakt(wat ik eigenlijk belachelijk vind om te moeten doen voor andermans kat).
net was de kat weer bezig....... onze hond zat in de achtertuin en hoor ineens keihard gepiep.
zie onze hond hard door de tuin scheuren met staart tussen de poten en die stomme kat vliegt de andere kant op.
resultaat hond met scheur in zijn oor,..en durf niet meer de tuin in.
krijg lichtelijk moordneigingen van die kat,...
bij mijn achterburen piest ie ook al het hele huis onder,maar hun durven er niks van te zeggen omdat ze bang zijn voor een burenruzie(zijn oude mensjes)
wat moet ik hiermee?

)
) en heb daar dus water ingedaan,maar doet hem dus helemaal niks .