De pup heeft een bench waar ze meestal in ligt te slapen. De andere hond heeft ook een bench en de 3e slaapt gewoon los in de keuken (waar de 2 andere benches ook staan).
De eerste week sliep ze bij ons op de slaapkamer (omdat ze nog niet de hele nacht haar plas kon ophouden). Sinds een week of 2 a 3 slaapt ze nu bij onze andere hond in de bench. Meestal blaft ze heel even en dan is ze stil zodra we boven zijn. Omdat die hond waarmee ze in de bench zat best op leeftijd is en niet altijd gediend van haar aanwezigheid
hebben we besloten om de pup vanacht in haar eigen bench te doen. Dit om te voorkomen dat ze ruzie krijgen omdat die ouwe steeds feller wordt op de pup. Echter zit ze nu al vanaf 23 uur continue te blaffen met af en toe een moment van stilte. We worden er gek van!! Negeren, op mijn tanden bijten, oordopjes, dekens over mijn hoofd, het werkt niet. Belonen van slecht gedrag door toch te komen (ook al is het voor straf) is niet goed, maar als volledig negeren ook niet werkt, wat moeten we dan??? Ik ben dus al een aantal keer (tegen mijn eigen regels in
) naar beneden gegaan en heb haar niet heel vriendelijk verteld dat ze stil moet zijn...Probleem is zeer wrs dat ze bij de fokker toen ze nog met het hele nestje waren maar 1 kik gaven en de bench gelijk open ging...
Iemand DE gouden tip? Ik heb meerdere pups grootgebracht en heb er nog nooit eentje meegemaakt die zo hardleers is als deze....

)