Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
enniee schreef:Vind het vreemd dat ze daar zo boos over zijn!
verder geen oplossingen/tips!
marielle231 schreef:Ibbel schreef:Is maar 1 tip voor: eigen tuin omheinen zodat kat er niet meer uitkan, of kat binnen houden. OK, twee tips
helemaal mee eens
Geloof dat er ook een apparaatje is dat er voor zorgt dat de kat niet over en bepaalde grens gaat, ben alleen de naam kwijt. x_Marr schreef:marialva schreef:daar gaan we weermensen met dieren moet zorgen dat hun dieren geen overlast aan andere geven
Heb je niet geleerd te LEZEN?

marialva schreef:hey hey hey ik heb je niets misdaan ofzo hoor! rustig aan joh! ik heb inderdaad gelezen, maar asl TS de knop zoeken had gebruikt dan had ze daar zat topics over kunnen vinden!
buiten dat lijkt het me erg logisch dat je moet zorgen dat je dier geen overlast aan andere moet bezorgen
en vindt ik jou reaktie erg overbodig om zo op mij te reageren......................
capopjekop schreef:enniee schreef:Vind het vreemd dat ze daar zo boos over zijn!
verder geen oplossingen/tips!
Waarom vreemd?
Als je zelf geen katten hebt, zit je niet op de stront van andersmans dieren te wachten.
TS: Ik denk dat de beste oplossing is om de tuin te omheinen zodat je kat niet meer in de tuin van de buren kan komen. Die sprays en korrels helpen niet, tenminste die wij uitgeprobeerd hebben niet.

Emilia schreef:Bij die dierentuin in Emmen kan je tijgerpoep kopen. Schijnt heeeeeeeel goed te werken. Katten worden er bang van en poepen niet meer in de tuin.
*vraagt zich alleen af of je nou beter tijgerpoep of kattenpoep in de tuin kan hebben*
echt?
'' vond ik nou niet heel aardig overkomen